Rookie_NO Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 (endret) Det er ingen fra Blizzard som har sagt at patchen skal implementeres i dag!Det er bare noe folk har trodd siden noen slenger ut opplysninger uten å bakgrunssjekke... Det kommer på en patch i fremtiden, slapp av. Dessuten når spillet patches vil du måtte downloade patchen så du vil merke når de har patchet spillet. Det er en forskjell på server maintenance og patching. Sakset ifra: http://www.wow-europe.com/en/ Weekly MaintenanceRyann, 24/02/2005 On Friday morning, all realms will be taken offline for the weekly maintenance, which is scheduled for the timeframe from 7:00 to 11:00 (GMT+1). During the maintenance, a patch will be applied that should improve the lag in crowded zones. This patch requires a small automatic download. Thank you for your understanding. Og? Det er jo det jeg sier, den patchen gir deg ikke flere actionbars... Endret 25. februar 2005 av Rookie_NO
Raggis Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 ..... /klipp/... Dessuten når spillet patches vil du måtte downloade patchen så du vil merke når de har patchet spillet. Det er en forskjell på server maintenance og patching. Og? Det er jo det jeg sier, den patchen gir deg ikke flere actionbars... Det jeg tenkte på var denne setningen. For som du skriver. Når spillet er patchet, må man vel laste ned en patch. Selv om det denne gangen ikke gjelder den opprinnelige diskuterte patchen
nåvi Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 joda..men spillet er på en måte lagt opp sånn.....må bare lære seg å bruke dem beste action-items'ene som man får inn på en rad. Selv har jeg på en måte spesialisert meg på noen comboer så jeg har faktisk en plass ledig. Men jeg er warrior lvl 21 da. Så har jo ikke allverden å putte inn enda. Men jeg liker å bruke få, men gode comboer uansett lvl! Vel... warrior er vel ikke akkurat den mest knappeintensive klassen man kan spille. Prøv ut druid og se hvor lenge du klarer deg uten ekstra knapper. Selv brukte jeg 6 knapper kun til healing men skulle gjerne hatt fler. I tillegg hadde jeg 6 knapper til buffs og cure poison etc. Så hadde jeg enda en rad på 6-7 knapper med litt diverse. Alt dette i tillegg til det jeg hadde på standardbaren. Nå som jeg spiller hunter tørr jeg nesten ikke tenke på hvor mange knapper jeg har/bruker. Det du skriver om å spesialisere deg på å bruke visse komboer er jo helt latterlig, er jo samme som å si "Hey! Jeg gidder ikke utnytte klassen min mer enn 50%." Og nei spillet er ikke lagt opp sånn, Blizz har jo en egen seksjon i forumet hvor man kan diskutere UI addons. Blizz har også sagt at Cosmos etc er fullt lovlig å bruke. Tror vel ikke de hadde lagt til flere actionbars om det var meninga man skulle spille med bare de som er der nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå