danimont Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Har en bug som løfter swoop biken min helt opp til taket på den aller første banen i spillet. Med det resultat at jeg ikke trenger å hoppe over noen hindre (positivt...), men treffer heller ingen akseleratorer (veldig negativt...). Noen som har opplved det samme? Har patchet spillet før jeg i det hele tatt begynte å spille... kanskje tregner jeg nye grafikkdrivere...?
Rampage Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Samme problemet har jeg også (på alle banene) Det klarer jeg å redde ved å holde inne høyre når jeg starter og starter for første gang, men da får jeg: "Oh, that was a nasty crash" eller "You have to finish the race" Selvom jeg kjører i mål og nesten slår rekordene Har ikke patchet det jeg....
Frijazz Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Har også opplevd trøbbel med swoop-race, og har gitt opp. Synd, for det er ganske artig! Det kommer sikkert et patch som retter det opp.
Hr. Jenssen Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Har også opplevd trøbbel med swoop-race, og har gitt opp. Synd, for det er ganske artig! Det kommer sikkert et patch som retter det opp. Det bør det! Den første banen var jo klin umulig!
Knofle Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 ja.... jeg fikk 43 sek på den første ellerno, og prøvde MANGE ganger.... orker ikke mer
SGE7000 Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 fikser ikke swoop-racinga i kotor 2 jeg! i kotor 1 slo jeg alle rekorder overalt, men de nye hinderne i kotor 2 gjør det for vanskelig ga meg etter to-tre forsåk
Stoffi```` Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 I mitt spill klikker spillet etter jeg har kjørt ferdig den første banen på Citadel station
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå