Dkdaffy Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Ok, nå i det siste har pcen min blitt helt skrullete, bare se på bildet: Etter en stund, blir hele skjermen slik, og så henger pc`en seg, når jeg setter den til å scanne med norton, så begynner pc`en å henge seg/slå seg av igjen lenge før den rekker å bli ferdig... Så noen som kan hjelpe meg med dette? Her er det ikke snakk om en gammel jobb pc heller, men en gamer pc til 30.000 Endret 23. februar 2005 av Dkdaffy Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Jeg tipper du har dårlig kjøling i kabinettet. Kjenn på kjøleribben til skjermkortet, samt CPU, brenner du deg på f.eks skjermkort kjøleren, så bør du 1) Slenge inn noen kabinett vifter. 2) Bytte GPU kjøler. Har du dette problemet når du spiller også? Hvis du har det, prøv og spill med åpen kabinett dør. Endret 23. februar 2005 av Moltrez Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 hmm, har satt viftene mine på det laveste for å slippe støy, så det er nok godt mulig, men ville de greiene vist seg på screenshoten da? Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) har nå åpnet kabinett, sjekka skjermkort vifte og cpu vifte samt skrudd opp hastigheter, ingenting hjelper Er det nå jeg skal gi opp og ta selvmord? Endret 23. februar 2005 av Dkdaffy Lenke til kommentar
jørn nilsen Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) bare tenk på at den 30 000kr maskina er verdt 5000 til neste år har du overklokka skjermkortet eller cpu? prøv å ta ut skjermkortet og putt det inn igjen.. nye drivere kan også hjelpe. Endret 3. mars 2005 av jørn nilsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå