Gå til innhold

Den store GT4-tråden


duda

Anbefalte innlegg

Altså, jeg skjønenr ikke, hvorfor fikk jeg den bilen min med 760 hester! Har ikke gjort NOE spes! Altså, ikke fått alle gull på noen lisenser eller noe! Bilen heter "Cadillac CIEN '02", er MR, veier 1450kg og har en V12:DOCH på 7,5liter. Fikk den allerede på under 3% i spillet, har noen av dere andre fått den eller?

har enda ikke fått den...hvordan lisens? special?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså, jeg skjønenr ikke, hvorfor fikk jeg den bilen min med 760 hester! Har ikke gjort NOE spes! Altså, ikke fått alle gull på noen lisenser eller noe! Bilen heter "Cadillac CIEN '02", er MR, veier 1450kg og har en V12:DOCH på 7,5liter. Fikk den allerede på under 3% i spillet, har noen av dere andre fått den eller?

har fått den jeg også, fikk den nesten med en gang. Alt jeg kunne bruke den i ble plutselig drit enkelt, litt rart at det er mulig å få den så tidlig i spillet...husker ikke hvor jeg fikk den

Endret av Zed-smeltelim
Lenke til kommentar
Altså, jeg skjønenr ikke, hvorfor fikk jeg den bilen min med 760 hester! Har ikke gjort NOE spes! Altså, ikke fått alle gull på noen lisenser eller noe! Bilen heter "Cadillac CIEN '02", er MR, veier 1450kg og har en V12:DOCH på 7,5liter. Fikk den allerede på under 3% i spillet, har noen av dere andre fått den eller?

har enda ikke fått den...hvordan lisens? special?

National A lisence med alle bronse tor jeg det var... :roll:

 

Det er sant!

Lenke til kommentar
Altså, jeg skjønenr ikke, hvorfor fikk jeg den bilen min med 760 hester! Har ikke gjort NOE spes! Altså, ikke fått alle gull på noen lisenser eller noe! Bilen heter "Cadillac CIEN '02", er MR, veier 1450kg og har en V12:DOCH på 7,5liter. Fikk den allerede på under 3% i spillet, har noen av dere andre fått den eller?

har fått den jeg også, fikk den nesten med en gang. Alt jeg kunne bruke den i ble plutselig drit enkelt, litt rart at det er mulig å få den så tidlig i spillet...husker ikke hvor jeg fikk den

Jeg har også fått denne, syntes det var rart jeg også å få den så tidlig. Man får den i (tror det er det første) special condition løpet.

 

En bil som går fort rett frem, men bare en muscle car, ingen løps bil man kan vinne mye med,... men fordet er detr veldig rart at man får denne så tidlig, mulig feil i spillet?

post-185-1110834158_thumb.jpg

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Musty, hvordan løp vant du MERCEDES-BENZ AMG CLK-GTR Race Car '98 i?

du vinner den mercen på German Touring Car Championship under European greiene... En fin bil å kjøre med der er MERCEDES-BENZ CLK Touring Car (D2 DTM) '00 som du vinner på legend of silver arrow under Mercedes..

Lenke til kommentar

Tja, har vunnet 200pt races, og tapt 10 poengs races selv. Men motstanderen var utrolig rask, eneste grunn jeg vant var fordi min bil var raskere til aa decelerate (bremse ned) og saa akselerere igjen. Proev George V racet, saa ser du hva jeg snakker om. Bilen jeg brukte var foroevrig en eller annen concept car fra Nissan.

Lenke til kommentar

Det har jeg også funnet ut er ganske viktig, nemlig å ha en bil som har ekstremt gode bremser, som gjør at du kan bremse ned senere, men som samtidig har en bra aksellerasjon, som gjør at du drar ifra når du kjører ut fra svingen.

 

Men hva er disse a-specs poengene til egentlig? Har ikke helt skjønt det jeg. Dessuten så er de poengene litt dag og natt egentlig. Tapt f.eks en 5 poengs race og vunnet en mye verre.

Lenke til kommentar
En ting jeg har funnet ut, det er at NITRO er helt fullstendig genialt å ha! :thumbup:

Hehe, helt enig i deg der :thumbup:

BMW M5'en min drar no så inni helvete fra de andre bilene, og NOS gjør det bare ekstra morsomt! Men jeg har fått brukt den flere ganger til å vinne med da jeg ligger likt med en bil før mål...

Lenke til kommentar

A-spec poeng skal gi et mål på hvor "jevnt" et løp er, dvs du får mange poeng for å kjøre med en svak bil i forhold til konkurentene, og motsatt. A-spec poeng har ingen betydning i spillet foruten "skrytefaktor".

 

Men A-spec poeng regnes hovedsakelig ut fra hestekraft/vektforholdet mellom din bil og den beste av AI-bilene. Derfor får du masse A-spec poeng dersom du fokuserer på å oppgradere bremser/akselerasjon/gir/etc. I tillegg teller ikke nitro med i denne beregningen.

Lenke til kommentar
A-spec poeng skal gi et mål på hvor "jevnt" et løp er, dvs du får mange poeng for å kjøre med en svak bil i forhold til konkurentene, og motsatt. A-spec poeng har ingen betydning i spillet foruten "skrytefaktor".

 

Men A-spec poeng regnes hovedsakelig ut fra hestekraft/vektforholdet mellom din bil og den beste av AI-bilene. Derfor får du masse A-spec poeng dersom du fokuserer på å oppgradere bremser/akselerasjon/gir/etc. I tillegg teller ikke nitro med i denne beregningen.

Nitro burde absolutt tellt med, for den gir deg en kjempeedge mot konkurrentene. Men takk for oppklaringen :).

Lenke til kommentar
Merket at skylinen var dårlig ja, er alle bilene like ræva til å svinge? Merker at den har like bra handling som en handlevogn

Bilene er ikke ræva til å svinge, men mer realistisk!!

Joda skal være enig på en måte men en skyline i 60km/h med brekk og full sving burde ikke kjøre rett frem :p

Lenke til kommentar
Merket at skylinen var dårlig ja, er alle bilene like ræva til å svinge? Merker at den har like bra handling som en handlevogn

Bilene er ikke ræva til å svinge, men mer realistisk!!

Joda skal være enig på en måte men en skyline i 60km/h med brekk og full sving burde ikke kjøre rett frem :p

Hvis du bruker brekk i svingen er det ikke rart bilen går rett frem...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...