fxwz Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 (endret) Har brukt Mr-Lee's oppskrift på å lage console. Har gjort nøyaktig det som står men alikevel ser de ikke ut til å funke: Kan noen se etter om det er noe feil? 2bilder kommer Endret 22. februar 2005 av tøbbi
fxwz Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 Stort bilde! (for at det skal være mulig å lese!)
Fedje Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 det første du kan begynne med er og sette tegnet " bag toggleconsole, kanskje det fikkser ditt problem
fxwz Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 (endret) det første du kan begynne med er og sette tegnet " bag toggleconsole, kanskje det fikkser ditt problem Det er gjort! Resultat: Ingen forandring! Endret 22. februar 2005 av tøbbi
Fedje Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 er det din console du har tatt bilde av på bilde 2?
Erlendz Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Prøv å slett den autoexec fila di. Deretter åpner du config fila som ligger i samme mappen. Her inne skifter du ut det symbolet som står under "toggleconsole" fra det den står på til en "/"
fxwz Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 er det din console du har tatt bilde av på bilde 2? Ja, den kommer når jeg starter CS:S
fxwz Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 Prøv å slett den autoexec fila di. Deretter åpner du config fila som ligger i samme mappen. Her inne skifter du ut det symbolet som står under "toggleconsole" fra det den står på til en "/" hmm, er det så lurt da? å slette autoexec?
Fedje Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 å det funker ikke og trykke F3 får og få den bort og fram?
Erlendz Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 (endret) Prøv å slett den autoexec fila di. Deretter åpner du config fila som ligger i samme mappen. Her inne skifter du ut det symbolet som står under "toggleconsole" fra det den står på til en "/" hmm, er det så lurt da? å slette autoexec? Bare slett den du. Det har ikke noe å si. Du trenger egentlig ikke slette den for å gjøre det jeg foreslo heller. Bare hopp over det med å slette den og gå i config fila og forandre det toggleconsole står på til / EDIT: Blei plutselig litt usikker nå Det er mulig at det skal stå en slik en: \ Prøv: bind "\" "toggleconsole" og bind "/" "toggleconsole" i console fila. en av dem skal funke Endret 22. februar 2005 av OterOter
fxwz Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 å det funker ikke og trykke F3 får og få den bort og fram? Nei. Skjer ikke noe når jeg trykker på F3
fxwz Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 Prøv å slett den autoexec fila di. Deretter åpner du config fila som ligger i samme mappen. Her inne skifter du ut det symbolet som står under "toggleconsole" fra det den står på til en "/" hmm, er det så lurt da? å slette autoexec? Bare slett den du. Det har ikke noe å si. Du trenger egentlig ikke slette den for å gjøre det jeg foreslo heller. Bare hopp over det med å slette den og gå i config fila og forandre det toggleconsole står på til / EDIT: Blei plutselig litt usikker nå Det er mulig at det skal stå en slik en: \ Prøv: bind "\" "toggleconsole" og bind "/" "toggleconsole" i console fila. en av dem skal funke bind "\" "toggleconsole" og bind "/" "toggleconsole" Skjønner ikke noe jeg
Erlendz Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Gå til: Steam>steamapps>[email protected]>Counter-Strike Source>Cstrike> CFG. Der inne ligger det ei fil som heter config. Høyreklikk på denne og åpne den i notisblokk. Her inne ligger det mange linjer med tekst. En av disse linjene sier: bind "`" "toggleconsole" Gjør om på denne linjen slik at den sier: bind "\" "toggleconsole" Med andre ord skal du gjøre om ` til en \ Deretter lagrer og lukker du config fila. Så starter du cs:s på vanlig vis og da skal du få fram console når du trykker på knappen som befinner seg til venstre for 1 tallet. Knappen det står § på. Mener å huske det ikke går ann å få fram console på dette viset i menyen. Du må åpne consolen in game. Er som sagt usikker på hvilken vei denne \ skal være. Så funker ikke \ prøv / Håper du skjønner litt nå
fxwz Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 (endret) Gå til:Steam>steamapps>[email protected]>Counter-Strike Source>Cstrike> CFG. Der inne ligger det ei fil som heter config. Høyreklikk på denne og åpne den i notisblokk. Her inne ligger det mange linjer med tekst. En av disse linjene sier: bind "`" "toggleconsole" Gjør om på denne linjen slik at den sier: bind "\" "toggleconsole" Med andre ord skal du gjøre om ` til en \ Deretter lagrer og lukker du config fila. Så starter du cs:s på vanlig vis og da skal du få fram console når du trykker på knappen som befinner seg til venstre for 1 tallet. Knappen det står § på. Mener å huske det ikke går ann å få fram console på dette viset i menyen. Du må åpne consolen in game. Er som sagt usikker på hvilken vei denne \ skal være. Så funker ikke \ prøv / Håper du skjønner litt nå Ja, dette fikk jeg til Resultat: Ja!! Det funket!! Off-Topic: er commandoene de samme som på 1.6 eller er de nye? Endret 22. februar 2005 av tøbbi
Erlendz Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Gå til:Steam>steamapps>[email protected]>Counter-Strike Source>Cstrike> CFG. Der inne ligger det ei fil som heter config. Høyreklikk på denne og åpne den i notisblokk. Her inne ligger det mange linjer med tekst. En av disse linjene sier: bind "`" "toggleconsole" Gjør om på denne linjen slik at den sier: bind "\" "toggleconsole" Med andre ord skal du gjøre om ` til en \ Deretter lagrer og lukker du config fila. Så starter du cs:s på vanlig vis og da skal du få fram console når du trykker på knappen som befinner seg til venstre for 1 tallet. Knappen det står § på. Mener å huske det ikke går ann å få fram console på dette viset i menyen. Du må åpne consolen in game. Er som sagt usikker på hvilken vei denne \ skal være. Så funker ikke \ prøv / Håper du skjønner litt nå Ja, dette fikk jeg til Resultat: Ja!! Det funket!! Off-Topic: er commandoene de samme som på 1.6 eller er de nye? Fin at det funket da Jeg vil tro at de aller fleste kommandoene er de samme de var på 1.6, men source inneholder også svært mange nye kommandoer som ikke var på 1.6.
fxwz Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 Gå til:Steam>steamapps>[email protected]>Counter-Strike Source>Cstrike> CFG. Der inne ligger det ei fil som heter config. Høyreklikk på denne og åpne den i notisblokk. Her inne ligger det mange linjer med tekst. En av disse linjene sier: bind "`" "toggleconsole" Gjør om på denne linjen slik at den sier: bind "\" "toggleconsole" Med andre ord skal du gjøre om ` til en \ Deretter lagrer og lukker du config fila. Så starter du cs:s på vanlig vis og da skal du få fram console når du trykker på knappen som befinner seg til venstre for 1 tallet. Knappen det står § på. Mener å huske det ikke går ann å få fram console på dette viset i menyen. Du må åpne consolen in game. Er som sagt usikker på hvilken vei denne \ skal være. Så funker ikke \ prøv / Håper du skjønner litt nå Ja, dette fikk jeg til Resultat: Ja!! Det funket!! Off-Topic: er commandoene de samme som på 1.6 eller er de nye? Fin at det funket da Jeg vil tro at de aller fleste kommandoene er de samme de var på 1.6, men source inneholder også svært mange nye kommandoer som ikke var på 1.6. Finnes det en slags liste over disse da?
Erlendz Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Finnes det! http://www.neonblu.com/public/cvar2.txt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå