tuskenspill Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Hei. Noen som vet hvor lenge man kan spille WoW før man må betale ? Og når GameCards kommer? På forhånd takk
Musty Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 hvis du har fått en sånn guest account er det vel 10 dager du har, og hvis du har kjøpt spillet er vel første mnd "inkludert i prisen".. gamecards skulle bli released i begynnelsen av mars (mener det var 4.)
Ildflue Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Correct me if im wrong, men er det 1mnd gratis spilletid ekstra for de som hadde pre-order kit. Er ikke hjemme nå, men jeg mener å ha sett det på pakken
pretensiøselns Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Correct me if im wrong, men er det 1mnd gratis spilletid ekstra for de som hadde pre-order kit. Er ikke hjemme nå, men jeg mener å ha sett det på pakken Er vel ikke snakk om preorder her, men om Guest Account'en som man får med Collector's Edition. Guest Passet er gratis i 10 dager etter man har registrert den.
Nolander Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Hva er egentlig GameCard systemet. Har hørt veldig mye om det, men ingen har sagt hva det er.
tuskenspill Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 Så det er bare gratis i en måned for de med Collector's Edition ?
Ildflue Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Nei alle som har kjøpt spillet. Ikke de med guest account før de kjøper spillet. Det jeg lurte på var ang. pre order kittet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå