Gå til innhold

Går det an å lakke hovedkortet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vis jeg dekker til alle kontaktene på hovekortet, Går det an å spraylakkere det med UV lakk da uten at det sier poff. :whistle:

vente med å sette i kontakten til lakken har tørka da selfølgelig :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vis jeg dekker til alle kontaktene på hovekortet, Går det an å spraylakkere det med UV lakk da uten at det sier poff. :whistle:

vente med å sette i kontakten til lakken har tørka da selfølgelig :D

Send en PM til Brainbug90 tror han har gjort det :hmm:

Husk og dekke til PCI slots og AGP slot og cpu hullene :tease:

legg inn bilde når du er ferdige :thumbup:

Skrevet

Tror ikke den skal lede strøm.. Men hva er det egentlig som gjør at en spraylakk leder strøm? Uansett går vel ann å blande den ut med strømkiller (Et stoff som sørger for at noe ikke leder strøm)!

Skrevet

HAr du neon eksempler på strømkiller, gjerne med litt hyggelig pris. :hmm:

ikke noe som er under streng forskning hos russisk erretning :nei: eller no sånne dyre greier :cry:

Skrevet

Har ingen linker her og nå.. Fikk en link for 1 år sida i et annet forum, og dum som jeg er tok jeg ikke vare på den! Koster rundt 100-200 shpenn for en kvartliter tror jeg.. Til 1 liter tror jeg det trengs 200ml! Varierer..

Skrevet
Tok en test på det! Par batterier, spraylakkert treplate og reggisen min! :) Brukte den fra Europris.. Så den kan jeg si er trygg!

"Ikke prøv dette hjemme".. :p Hehe..

Batterier? bedre å bruke en ledning fra stikkontakten :tease:

Skrevet

Med reggis? Vil da leva litt til.. :p Om man har et voltmeter eller multimeter eller no sånt er det jo ikke noe problem, men jeg tror ikke tannlegen min hadde likt å jobbe med en grilla regulering..! Hehe..

Skrevet

Hei

Jeg er sveiser av yrke, og kan si det at det er umulig å få jordet sveisaperatet på noe som er lakert....så di fleste lakktyper er nokk ikke elektrisk ledene....metalik lakk skall jeg ikke være påstålig....men vanlig lakk er det vertfall ikke

Skrevet
Takk Blue :w00t: nå er det bare å finne noe mer å handle på frozencpu så jeg slipper å betale 14 dollar i frakt når lakken koster 14 :cry:

Du kan jo kjøpe lakk fra lokalbutikk så slipper du frakt..

Anbefaler Quick :thumbup: Farveglede og fargeriket selger quick

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...