Dahl Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 [iC' date=22/02/2005 : 21:20] Trådstarter: DU er jo 15 år, gutt! Du er 15 år og faren din bestemmer at du ikke kan spille et så dårlig spill som CS?! Grafikken er jo så dårlig at volden ikke vises, og spillet er jo så langt ifra realistisk at.... Ja... Ehm, grafikken er meget god i Counter Strike Source... Det har forøvrig ingen ting å si om du synes CS er et dårlig spill, det var ikke spørsmålet. Til de som diskuterer alderen min: jeg er 15 år, og blir 16 i september. Ellers tusen takk for forslag!
Dahl Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 Deluxe ski jump, elasto mania, mulle mekk og pontifex(bridge builder) Eller ikke...
notalive Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Generals: Zero Hour er å anbefale, det er for såvidt supaplex også hmmm Starcraft?
Imho Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Som sagt mange ganger : Wc3 tft ( warcraft 3 tft) er et konge spill . Det kan jeg love deg at du blir hekta på når du først kommer i gang. Dette er forøvrig et strategi spill.
nxo Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 (endret) jeg har et spill å anbefale... Rome toltal war... det beste spille (bortsett fra cs:s) jeg har prøvd!!! EDIT: knut -_- Endret 1. mars 2005 av ("-)
Kuroneko Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Den snusfornuftige mammaholdningen om at vold i medier er verre om den er blodig er gal. Vold i medier har hovedsaklig to negative effekter på brukerne: 1: Brukerne reagerer mindre og mindre på vold både i virkeligheten og i medier. Har du sett 100 blodige lik på TV vil du antageligvis reagere mindre om du så et i virkeligheten også. 2: Brukerne ser vold som et konfliktløsningsmiddel det er mer naturlig å ty til. Dette er et langt mer alvorlig punkt enn punkt 1, og her er det et poeng at vold _uten_ blodsprut og grafisk "realistiske" detaljer er farligere enn voldsskildringer med. Disse detaljene viser publikum konsekvensene av voldsbruk, og om voldsskildringen ikke har med konsekvensene vil brukerne antageligvis få en oppfatning om at vold er mindre alvorlig enn den er, og dermed få en lavere terskel for å yte selv. Tror jeg i alle fall. Når det er sagt er jeg slett ikke sikker på at relativt voldelige førstepersonsskytespill bør spilles av personer under atten, selv om jeg selv vel spilte doom fra det kom ut (og jeg er 81' modell).
Loke-- Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Deluxe ski jump transport tycoon locomotion Evig bra spill
Undik Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Tror din far er engasjert av Einar-Stensnes, Kjell-Magne Bondevik, Dagfinn Høybråten og Valgerd Haugland.. Han må nok ta seg en pille og slutte med kristenpjattet.. Det der er rettogslett for dumt..
Solid Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 (endret) Kondolerer. Jeg vil si Snikspill Metal Gear Solid serien. Endret 3. mars 2005 av Solid Knight
Janne_blondie Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Spill Final Fantasy VII. Et spill som brenner seg fast med sin nydelige PS1 grafikk og historie..
.tomf Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Her har du en liten liste. -Warcraft 3+ Frozen Throne -Rome: Total War -Splinter Cell: Pandora Tomorrow -Need for Speed: Underground 2
Kjeksen Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (endret) hahah! ikke for å være slem, men dette var særs morsomt. Hadde det vært meg hadde jeg faren min en salig vise og lagt ut for dette er jo bare tull!. Som andre har nevnt så suger grafikken på cs og realismen i det er så på bånn som du kan få d. Vis han heller spill som postal 2! men andre spill du kan spille som ikke er så voldelige er vel kanskje BF? eller modden DesertCombat? har spilt DC i et år nå, og kan si deg at man blir fullstendig hekta på d. Kan jo også skaffe deg WoW også. edit: la til noe Endret 4. mars 2005 av Kjeksen
Frohman Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Splinter cell er til å anbefale! -Snike -Snikmord -Sniking og grep mot personer -Generelt snikete spill -Ikke blodig (men lett vold) Eller rollercoaster tycoon 1 eller 2, bygg en fornøyelsespark! *mimre*
Midnight_walker Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Postal: er ikke det det spillet som man går rundt og skyter terrorister, og "trer" katter på maskingeværet og bruker de som lyddempere?
.tomf Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Postal: er ikke det det spillet som man går rundt og skyter terrorister, og "trer" katter på maskingeværet og bruker de som lyddempere? Yup, thats the game.
Hr. Jenssen Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 [iC,22/02/2005 : 21:20] Trådstarter: DU er jo 15 år, gutt! Du er 15 år og faren din bestemmer at du ikke kan spille et så dårlig spill som CS?! Grafikken er jo så dårlig at volden ikke vises, og spillet er jo så langt ifra realistisk at.... Ja... Ehm, grafikken er meget god i Counter Strike Source... Det har forøvrig ingen ting å si om du synes CS er et dårlig spill, det var ikke spørsmålet. Til de som diskuterer alderen min: jeg er 15 år, og blir 16 i september. Ellers tusen takk for forslag! Du sa ikke at det var CSS du spilte. Da blir det noe annet. CSS kan vel betraktes som voldelig. Ikke mer voldelig enn noe som helst annet FPS spill, men fortsatt voldelig. Men gamle CS, derimot... Det blir som å si at gamle Donkey Kong (på NES) er voldelig, fordi du kaster tønner på fienden.
Fugee Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 go for adventure!!! monkey island serie er noe av det beste/morsommste jeg har spilt :!: og det (beste) - ingen vold! du kan ikke dø engang
Cerb89 Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 MGS3 World of war craft eller DF2 noe jeg spiller (delte force 2)
Carnifex Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Tror din far er engasjert av Einar-Stensnes, Kjell-Magne Bondevik, Dagfinn Høybråten og Valgerd Haugland.. Han må nok ta seg en pille og slutte med kristenpjattet.. Det der er rettogslett for dumt.. Det blir helt feil av dere å rakke ned på faren hans og hva han mener er riktig for sønnen sin. Han har fått beskjed om å slutte med CS og virker som han ønsker alternativ til dette. Det syns jeg faktisk alle her skal respektere og ikke tro at dere vet så utrolig mye bedre hva som er rett og galt.. Jeg vil anbefale (som flere andre her) WC3, C&C Generals og Generals ZH f.eks.
Anbefalte innlegg