Dandar Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Hvis jeg vil ta en måned pause fra WoW, og velger "cancel account", kan jeg starte den opp igjen, og beholde karakteren min senere da?
Dʋgɢtung Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Jepp. Du kan risikere at de sletter characteren(e) dine etter 3 mnd, men det skjer vel ikke så tidlig i spillet vil jeg tro.
Dandar Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Skrevet 21. februar 2005 Vel, jeg starter sikkert etter 3mnd uansett...
Snipershot Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Jepp. Du kan risikere at de sletter characteren(e) dine etter 3 mnd, men det skjer vel ikke så tidlig i spillet vil jeg tro. Har du kilder til dette? Etter det jeg husker så var det ikke snakk om sletting.
Grimgor Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Det går fint å starte igjen senere med samme character, uansett hvor lang tid det tar... (mener å ha lest dette et sted på WoW's offisielle side greie ting sak...
Dʋgɢtung Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Nei, jeg har ingen kilder, men det er vanlig i MMORPGs at charactere blir slettet etter en viss tid. Jeg regner med at det samme vil skje i WoW på inaktive kontoer etterhvert også.
purpledonkey Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Da jeg cancela min amerikanske konto sto det at jeg når som helst kunne aktivere den igjen og fortsette på de samme karakterene. Godt mulig at de en gang i fremtiden må slette noen, men da får vi nok beskjed noen måneder i forveien og det vil kanskje gjelde folk som ikke har spilt på 1 år elno.
Snipershot Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Nei, jeg har ingen kilder, men det er vanlig i MMORPGs at charactere blir slettet etter en viss tid. Jeg regner med at det samme vil skje i WoW på inaktive kontoer etterhvert også. Det jeg har hørt er at de for tiden ikke har noen planer om å slette karakterer hvis man vil ta seg en "pause"
Dandar Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Skrevet 21. februar 2005 Takk, da har spm'et mitt blitt besvart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå