Gå til innhold

Spille av kopibeskyttede DVD-er i WinDVD


legofred

Anbefalte innlegg

Har nå fått et par DVD'er som jeg vil spille av på PC-en, men dette går ikke.

Har prøvd å finne en løsning lenge nå, og prøvd ut et par tips postet her på forumet uten suksess.

 

Har prøvd å rippe DVD'en til harddisk med DVD Shrink 3.2 og prøvd DVD Encrypter, men WinDVD vil ikke spille av. Laget også en kopi med DVD Shrink, men den nye DVD-R'en ville ikke spilles av - akkurat som med originalen.

 

Jeg er ikke innstilt på å betale fem øre for å kunne se dvd'er jeg selv har kjøpt.

 

Er det ikke noe lite, gratis program som hindrer kopisperren å fungere?

 

Vanvittig irriterende!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Kan det være noe med at denne dvd-en er låst til noen land, altså hvis du bor i et annet land/landområde/sone enn den er laget for kan du ikke spille den av. Jeg regner med at du har kjøpt filmene her i Norge, så da er det nok en innstilling du ikke har stillt helt rett på. Det kan enten være i WinDVD eller en instilling i forbindelse med DvD brenneren. Det er mulig å laste ned program som gjør at du kan spille dvd-er sonefritt, altså i hvilket land du vil, uansett hvor i verden dvden er kjøpt.

 

Mer enn dette vet jeg ikke. Lykke til!

 

Hilsen Daniel aka. _Adler_

Lenke til kommentar

Har visst ingenting med kopisperren å gjøre, da jeg nå har funnet flere filmer som ikke funker, men som har funket før.

 

Får feilmelding både i RealPlayer og WinDVD, så må proigrammene lukkes.

Feilmeldingen er bare "WinDVD MFCApplication har et problem og må lukkes Vi Beklaker det inntrufne". Tilsvarende meld. i RealPlayer.

 

Så det må være en eller annen konflikt der. Avinstallerte RealPlayer og reinstallerte WinDVD uten suksess. Samme problem enda...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...