Futelva Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Hei, er det noen som vet hvordan jeg kan forhindre at Norton Antivirus HELE tiden kommer opp med en Security Alert når jeg spiller BFV online? Meldingen er som følger: Norton Internet Worm Protection has detected a remote system that is attempting to access your computer. På forhånd takk for svar.
Futelva Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Skrevet 20. februar 2005 OK, har tenkt på det, men det bør ikke være nødvendig når jeg gang på gang angir 'Permit' og 'OK'. Det er KUN i BFV Norton tuller det til. Ikke skjønner jeg hvorfor. Uansett; takk for svaret.
Windoge Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Er usikker på om du kan slå av det, etter som Norton oppfatter dette som et virus. Da ligger det jo i Norton`s natur å reagere.
Futelva Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Skrevet 20. februar 2005 Enig. Tror du det vil være noen sikkerhetsmessige problemer med å slå av Norton mens jeg spiller online?
str00tz Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 (endret) jeg hadde det problemmet, jeg trykka alt-ctrl-del til jeg hoppa ut av spillet, da stod det oppe en "worm alert" så trykka jeg på "permit" og gikk inn i spillet igjen, og det funka fint (trengte bare å gjøre dette 1 gang) Endret 22. februar 2005 av str00tz
ED209 Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Norton sucks big time. Bruker NOD32 fra Eset, myyyye bedre. Bruker ingen prosesser ved scanning og ligger i bakgrunnen å scanner uten å forstyrre. Har kjørt den på maskiner der norton eller spywareprog. ikke fant virus eller annet snusk men maskinen var helt rabiat, resultatet var at NOD32 fant 8 virus som hadde gjemt seg. Last ned demoversjonen (30 day trail) og prøv, kommer helt sikkert til å bli fornøyd. Trenger kun et brannmurprog. i tillegg, men for min del er Win SP2 sin brannmur nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå