TanglewoodD Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 hehe, jeg har alltid lav ytelse på usb, jeg er sikker på at jeg har usb 2.0, men jeg veit ikke helt om jeg har det allikevel, jeg har lest litt om usb kontrollere, lasta ned Sisoft sandra , og så at usb controller hadde 2.0, de andre var 1, men iallefall, noen som veit åssen jeg kan finne riktig port ? eller jeg veit ikke mye om dette ,som dere skjønner, finn det ut da ! Snakkes -. Stian
Fredrik Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Jeg vet ihvertfall hvem det ikke er, nemlig meg. Som svar på topic, sjekk hovedkortmanual, om det står noe der. Annet enn det er jeg ikke sikker på.
squabbish Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Plugger du en USB2 enhet i en USB1 inngang vil du anntageligvis få opp en liten boble i oppgavelinjen som forteller deg at du bruker en USB1 kontakt.
TanglewoodD Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Skrevet 20. februar 2005 Når jeg plugger den i, et helt vanlig usb hull, sjekk profilen, vil tippe at jeg ikke har usb1. Så kommer det en boble, lavhastighet usb, elnro sånt, innstaller verts kontroller, jeg må ta usb drivere fra andre produsenter, fordi min egen produsent ikke har til Windows xp
Sorce Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Hvem er det? hmm er ikke Hva du sikter etter eller? tviler på at det ligger en person i pcen din å utgir seg for å være en usb kontroller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå