Gå til innhold

XBMC error på straming

knutby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får følgende feilmelding når jeg prøver og koble til pcen min via XBMC for og streame video.

nt_status_object_name_not_found

Sikkert flere som har fått denne før, noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Feil med nettverket, evnt du har ikke delt ut maskinen din eller gitt nødvendig adgang. Bruk ccxgui hvis du ikke får det til.

Endret av _LA_
Skrevet

Har flust med shares. Var akkurat på Lan så jeg vet det funker.

Det rare er at jeg får brukt ftp mot Xboxen, og jeg får også søkt på imdb fra xboxen. Så både pc og xbox er på nett..

ccxgui? hva er det og hvor finner jeg det?

Skrevet (endret)

Hos meg skyldes denne feilmeldingen feil i "Linken" som ligger i .xlm filen i xbmc mappen på xboxen. Alt virket etter jeg brukte admin kontoen i xp uten passord. Ble noe i denne dur: smb://(ip til dataen)/(mappenavet på en share mappe)

Edit: du har vel ikke fått opp denne feilmeldingen i xbmc "error: success" :)

Endret av EskimoBob
Skrevet (endret)

DU kan finne ccxgui her. Det er et dele prog til windows/linux.

EskimoBob: Du trenger jo ikke gjøre dette lenger da xbmc skal finne nettverk automatisk med:

<bookmark>

<name>XBMSP Network Servers (Auto-Discover)</name>

<path>xbms://</path>

</bookmark>

Blir jo veldig tungvint å sette ip til flere maskiner manuelt, hvis du skal streame fra flere maskiner.

Edit: dvs hvis du kjører ccxgui.

Endret av _LA_
Skrevet

Jeg får også den feilmeldingen fra tid til annen, tilsynelatende uten noen grunn. Av og til holder det å bare gå inn i en annen mappe og inn på workgroups igjen, så funker det.

Skrevet

Jeg kikka på guidene, men det var så mye slit. Og i tilleg så funka det før så jeg prøvde noe annet:

Jeg installerte wxp på nytt på vmware, og da jeg trykka på workgroups på xboxen så fikk jeg opp os'et i vmware. men ikke min pc?! snodig er det. Men det åpnet iallefall en løsning. Formater;) som alltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...