Forumforumforum Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Jeg har laget meg et sub-domene. Og når jeg skal dra over filene til den mappen som er min med SmartFTP får jeg denne feilmeldingen: "550 index.html: Permission denied" Noen som vet hav det vil si, og hva jeg må gjøre ?
Azton Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Hva mener du med subdomene? hvor har du lagt dette?
Forumforumforum Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Skrevet 20. februar 2005 Subdomene= subdomene.navnet.domene f.eks forum.hardware.no , da "forum" blir et sub-domene. jeg logget inn med brukernavn & passord som "webmaster". og addet et nytt sub-domene. Men får bare feilmeldinger. Jeg spurte firmaet. og de sa de skulle fikse det. måtte bare registrere domene i dns serveren deres visstnok
BrokenTomato Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Dette er jo et permisjons problem. Det kan ofte oppstå at aksess ikke kommer med en gang. Som du selv sier skulle de vel registrere det av noe slag? Snakk med de igjen du. Regner med de kanskje kan vite noe om det. De er vel ihvertfall pliktig å hjelpe deg med problemet vil jeg tro. Så lenge du handler innenfor deres rettningslinjer.. Lykke til.
Fungus Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Drar du over filene fra det opprinnelige domenet ditt ? eller fra pc'en din lokalt.. Ikke alle ftp servere som godtar at du flytter filer internt på servern eller mellom servere... isåfall , last ned lokalt og opp igjen
Forumforumforum Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 drar filer over fra en mappe lokalt på pc'n. og jeg sendte mail, og to andre domener til to ander personer funker. Sender de en liten mail etterpå jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå