Kenny Bones Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Vet ikke om noen her i det hele tatt spiller sims 2, men damen min gjør det og hun har noen problemer angående premier med karriere osv. Man kan få premier etter at man har kommet så så langt innen et felt i en jobb. Damen min har alle stats på fult, men allikevel er premiene grålagt. Altså dem er ikek aktivert, selv om de burde ha vært det. Vet ikke om det er en bug eller kanskje det er noe hun har gått glipp av?
Rookie_NO Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Lenge siden jeg spilte dette, men synes å huske at disse premiene ikke hadde noe med jobbingen å gjøre. Det man må er å oppnå målene sim'en til enhver tid har. Det er disse 4 (?) rutene som står nederst på midten av skjermen. Disse varierer utifra statsene til simmen din. En ambisiøs sim vil ofte ha ønsker som er jobbrelatert, mens en slapp sim kanskje bare har ambisjoner om en ny spillkonsoll elns. Når man oppnår disse målene får man, utifra vanskelighetsgraden på ønsket, poeng som går i potten som man kan handle premier for. Det har ikke noe å si hvor langt hun har kommet i jobben, ønskene hennes trenger ikke være jobbrelaterte. Et vanlig ønske kan være at man ønsker seg en ny lampe, bilde eller kanskje så og så mange nye venner... Alle simmer har forskjellige ønsker!
Sjefern Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 *Bekrefter at det som står ovenfor stemmer* Man må rett og slett gjøre det simmen ønsker å gjøre. Hvis simmen ønsker å gjøre noe du tror kommer til å bli enkelt, men som du alikevel får masse poeng for, lønner det seg å "låse" ønsket slik at det ikke forandrer seg. Dette gjøres ved å høyreklikke på det.
Kenny Bones Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Skrevet 21. februar 2005 Jo, men alle statsene er på fullt! Det går ikke an å ha det bedre for simmene! De har fult på alt som har med kreativitet osv å gjøre.. Skjønner ikke helt dette her. De har også toppjobb innen det de ønsker å gjøre, så dette virker som noe merkelig.
Rookie_NO Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jo, men alle statsene er på fullt! Det går ikke an å ha det bedre for simmene! De har fult på alt som har med kreativitet osv å gjøre..Skjønner ikke helt dette her. De har også toppjobb innen det de ønsker å gjøre, så dette virker som noe merkelig. Jammen så gidd å les det vi skriver da! Simmen din kan ha det så fint han bare vil, alle stats på topp! Men du har 4 iconer nederst, midt på skjermen din som hele tiden viser hvilke ØNSKER/DRØMMER simmen din har, det er DISSE du må oppfylle, ikke statsene!! Ok?
danno_O Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 På www.EA.com eller www.thesims2.com kan du nå laste ned en patch som fikser alle bugsa som var på den første versjonen av TS2. Det fiksa seg for meg...
Kenny Bones Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 Jo, men alle statsene er på fullt! Det går ikke an å ha det bedre for simmene! De har fult på alt som har med kreativitet osv å gjøre..Skjønner ikke helt dette her. De har også toppjobb innen det de ønsker å gjøre, så dette virker som noe merkelig. Jammen så gidd å les det vi skriver da! Simmen din kan ha det så fint han bare vil, alle stats på topp! Men du har 4 iconer nederst, midt på skjermen din som hele tiden viser hvilke ØNSKER/DRØMMER simmen din har, det er DISSE du må oppfylle, ikke statsene!! Ok? Yes i fucking know! Det var også det jeg prøvde å påpeke. Alt er på fullt og ønskene er bare vanlige dagligdagse ønsker. Altså de har den beste jobben de kan ha, de har det beste livet noen simmer kan ha og ønskene og drømmene er bare ting som de gamle drømmer om. Som å gi kjæresten massasje osv. Men jeg skal prøve den patchen. Jeg vet også at om simmene allerede har fått rewards, så kan de ikke få det igjen.
Sjefern Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Ønskene er bare vanlige dagligdagse ønsker. Ønskene og drømmene er bare ting som de gamle drømmer om. Som å gi kjæresten massasje osv. Det er jo nettopp det du skal gjøre for å få disse premiene!!!!!! Kjøp et nytt bilde eller klin med kjæresten! Gjør du det mange nok ganger får du mange nok poeng til å kjøpe premier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå