Laughing Madcap Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 (endret) Når jeg skal angripe en borg i R:tw så knuser jeg en del av muren og velger alle soldatene jeg har og trykker innenfor muren. men de bare springer andre veien eller stopper, hva er problemet. når jeg endelig har fått alle innenfor er nesten tiden ute. Hvordan slippe dette? Endret 19. februar 2005 av Sebbe
Cuneax Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Det der er en litt slem bug. Har du lasta ned patchene? Kanskje de fikser det. Det jeg prøver å gjøre er å samle militærenheten foran hullet i muren for så å kommandere dem gjennom det. Pleier å funke, men det hender også at det du beskriver skjer.
Laughing Madcap Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Den er så sinnsykt irriterende. Den er det værste i hele Rome! Takk for hjelpen.
Chasseur Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Men har du patchet spillet? Hvis ikke, gjør det. Du kan også prøve å laste ned R:TR og se om det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå