Gå til innhold

Hva er den beste maten/drikken?

perstian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det man skal ete er:

-Stor, litt over medium stekt pepperbiff, med en deilig feit bernaise(er det sånn det skrives?)saus eller annen type saus, bakte poteter/potetbåter og lite eller ingeting kaninfor! NAM!

-En diger gryte med pasta og overdrevent bruk av pestosaus, og kanskje en lett salat i tillegg... Mmm!

-Kokt kveite med poteter, makaroni, persille osv. Det er det man kaller julemiddag!

Når det kommer til drikke: All lettbrus som får deg til å rape noe grasat (Pepsi Max/Tab Xtra)

:love:

Skrevet

Den beste maten er litt vanskeligt men Grillet indrefilet med peppersaus og pommes frites eller bakt potet er knall :love: Ingenting slår en Iskald glass eller boks cola eller en flaske iskald vann :) Masse mat som er god men biff, indrefilet må være det beste :)

Skrevet

Rart at ingen har nevnt fårikål enda, det er jo ubeskrivelig godt!

På min førsteplass må vel egentlig pinnekjøtt komme (noen som tør gjette på at jeg liker jul? :))

En blodig indrefilet, med fløtegratinerte poteter og bernaisesaus er alltid slager, og selvfølgelig cola til å toppe det hele. All mat smaker godt samen med iskald cola!

Ellers er taco, hjemmelagd pizza, helstekt småørret med rømme og en god wok (gjerne med sursøt saus) aldri å forakte.

En ting som jeg aldri har likt å drikke sammen med mat er øl, jeg er litt av en ølhund ellers, men klarer det ikke sammen med mat. Både maten og ølet blir helt ødelagt, klarer knapt å spise chips til ølen. Øl skal nytes alene etter min mening!

Nå ble jeg sulten, på tide med middag!

Skrevet

Ingenting slår en pose med tortillas-chips og en flaske tequila! :p

Neida, øverst på lista ligger nok gjennomstekt biff med fløtegratinerte poteter. Gjerne med en rødvinsaus ved siden av.

Skrevet (endret)

Mye smurfemat her,ser jeg. :p

Marinert lammefilet med fløtepoteter og champignonsaus med en Jacob's Creek Shiraz Cabernet,er en av mine favoritt kombinasjoner. :dribble:

Ovnsbakt kveite med tilbehør er også kanongodt :dribble:

Endret av egmur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...