Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Dårlig fart på dc++ og bittorrent plutselig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig downloader jeg med 1kbps og under på bittorrent og dc++. Jeg har opnet porter for lenge siden og det har gått _mye_ fortere før. Jeg downloader med vanlig fart fra Opera, IE, Firefox osv.. Noen som vet hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du har vel ikke tilfeldigvis internett fra BKK?

Synes å huske å ha lest en del poster hvor BKK-kunder sier de opplever struping av diverse P2P-porter...

Endret av Calm
Skrevet (endret)

...Ikke i BT :)

Eller jo.. men da går det veeeeldig tregt.

Men den som seeder deler kanskje ikke i så høy fart da :)

Endret av e321
Skrevet
...og det er flere som seeder i dc++? Connecter bare til 1 der.

Ikke nødvendigvis. Det er fullt mulig å laste ned samme fil fra svært mange samtidig i dc++ :yes:

Skrevet
...og det er flere som seeder i dc++? Connecter bare til 1 der.

Ikke nødvendigvis. Det er fullt mulig å laste ned samme fil fra svært mange samtidig i dc++ :yes:

hvordan da?

Skrevet
Tja,antageligvis ved å innstallere DC 3-4 steder på PCn og la nedlstningene ende på samme destinasjon tipper jeg?

nei. Finnes DC++ clients som støtter nedlastinger av samme fil på en gang.. Men disse clientene er fulle av bugs (enda)

Skrevet
Tja,antageligvis ved å innstallere DC 3-4 steder på PCn og la nedlstningene ende på samme destinasjon tipper jeg?

:!:

Kreativ løsning, hadde det bare fungert! :p

Skrevet (endret)
Iallefall kjenner jeg en som innstalleret DC to ganger og lastet ned CD1 med den ene innstalleringen og CD2 med den andre installeringen.Noe i den stilen.

Du trenger jo ikke 2 DC installasjoner for å laste ned 2 forskjellige filer. :p

Det blir litt tungvint kan du si da... Men det vil jo fungere, det er bare ikke så mye poeng i å gjøre det.

Å få 2 DC installasjoner til å jobbe på samme fil derimot, er ikke mulig.

Endret av Calm
Skrevet

nei. Finnes DC++ clients som støtter nedlastinger av samme fil på en gang.. Men disse clientene er fulle av bugs (enda)

Stemmer: Det finnes slike klienter, men den jeg bruker er ikke full av bugs.

Har brukt den ganske lenge nå og den fungerer aldeles ypperlig :D

Anbefaler RevConnect på det sterkeste til dere alle! Last ned her

Skrevet (endret)

Det er også mulig noen bruker Netlimiter, vet du.......... Konfronter personen, og tru han med å gå til admin ;)

Endret av Arnulf Hitchler
Skrevet

Jeg har skjekka at det er seeders på BT .. Uansett skal det ikke gå så tregt hvis noen bruker netlimiter.. Jeg får jo ikke mer en 0.5kbps ut heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...