-Teddy- Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Digger FF serien, og ble litt lei meg da jeg fikk vite at vi må betale for å få spille det. Men slike spill trodde jeg hette "MMPORG" eller noe sånn, men det står listet som sjanger "RPG" alle steder jeg ser slike lister på nettet, på gamer.no også. Må vi betale for å spille det eller ikke? Kan man spille offline uten å betale? (Jeg snakker om slik 100kr måneden osv betaling.) Final Fantasy!
Arne_F Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Digger FF serien, og ble litt lei meg da jeg fikk vite at vi må betale for å få spille det. Men slike spill trodde jeg hette "MMPORG" eller noe sånn, men det står listet som sjanger "RPG" alle steder jeg ser slike lister på nettet, på gamer.no også. Må vi betale for å spille det eller ikke? Kan man spille offline uten å betale? (Jeg snakker om slik 100kr måneden osv betaling.) Final Fantasy! Det koster 90,- hvis jeg husker rett! Jeg vil si at det er et kjempekult MMORGP, men har ikke nok tid så det er ikke noe for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå