Gå til innhold

Hvorfor velger så mange alliance?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Jeg er gnom :p Gnomene har den tøffeste historien på Alliance siden og det er alltid kosli å dra til feks, Startstedet til Tauren.. Camp ettellerannet i Mulgore for å løpe inn i midten av campen og ta en /train mens alle lvl 1 folka flyr på deg.. har selvfølgelig på pvp da :)

 

Og til alle dere som mener at Horde er badguys.. Det er ikke sant. Horde er snille de og, det er The Burning Legion som er de ekte slemmingene. Selvom Orcs og Humans sloss mot hverandre sloss de også begge mot The Burning Legion og alle tilhengerne(Scourge, Illidan og Nagaene osv.) Det som kalles Undead, altså The Forsaken kjemper mot Scourge(altså Undead'ene til Arthas og The Lich King) Og det gjør jo Humans også, Sylvanas Windrunner( var det ikke ?) Ble jo gjort til Banshee av Arthas og derfor kriger hun og The Forsaken mot Scourge, Arthas drepte jo sin far som var konge av Humans og der har vi en grunnen til menneskenes krig mot Scourge, samt at Scourge drev de ut av Lordaeron(Nå Undead/The Forsaken land) Tauren er heller ikke slemme, de var naturens tjenere akkurat som Night Elves, men Thrall redda Cairne Bloodhoof(Tauren ledern) ut av en knipe og derfor sverget Cairne troskap til Thrall, så sånn ble Tauren dratt inn i det. Husker ikke hvordan trolls ble dratt inn i det akkurat nå, men måtte bare få sagt det, og jeg prøvde så godt jeg kunne for å gjøre det kort :roll:

Troll er med fordi HUMANS INVADERTE BYEN DEMES!!!

 

sånn nå fikk jeg det ut :realmad::tease:

 

også vaar det noe med en seawitch og noe naga greier :blush:

Endret av jonasdaman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg valgte alliance i betaen, og var temmelig happy med det, så jeg så ikke stor grunn til å velge Horde når retail kom. Har spilt bittelitt på horde-sida også, men jeg har bygd opp et stort hat mot Horde etter masse ganking, så jeg blir litt selv-hatende der jeg går ;)

 

Hvorfor så mange velger Alliance er vel mye tilfeldigheter, de er jo good guys osv. En annen ting er at Alliance har alle de tøffe byene, Horde har kjiipe gjørmehytter - men dette er jo en god ting, for det passer de forskjellige rasene meget bra.

 

Slik det virker på meg, så er Horde temmelig mye mer samkjørt enn hva Alliance er - ta en tur til battlegrounds, og du finner ut det temmelig fort. Alliance har knapt nok noen som helst strategi, og løper på som sauer.

 

Alliance FTW dog.

Lenke til kommentar
Slik det virker på meg, så er Horde temmelig mye mer samkjørt enn hva Alliance er - ta en tur til battlegrounds, og du finner ut det temmelig fort. Alliance har knapt nok noen som helst strategi, og løper på som sauer.

Hehe. Standard BG-prosedyre på serveren jeg spiller på (Sylvanas) er å ta alliance-flagget 2 ganger, for så å bruke resten av tiden på å få mest mulig kills og honor. Har spilt BG en del, og jeg har bare opplevd én gang hvor alliance vant så det suste.

 

3-0 pleier å være vanlig poengsum hos oss. Jeg nekter å tro at dette er tilfeldigheter, så jeg vil tro at det er vesentlig flere dårlige spillere på alliance-siden.

 

Edit: og hva det gjelder good guys, nå er det egentlig bare undead som har lumske og onde planer. Men, greit, for noen er det gjerne greit å bare se ting fra én side og male alt svart og hvitt.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Hehe. Standard BG-prosedyre på serveren jeg spiller på (Sylvanas) er å ta alliance-flagget 2 ganger, for så å bruke resten av tiden på å få mest mulig kills og honor. Har spilt BG en del, og jeg har bare opplevd én gang hvor alliance vant så det suste.

 

3-0 pleier å være vanlig poengsum hos oss. Jeg nekter å tro at dette er tilfeldigheter, så jeg vil tro at det er vesentlig flere dårlige spillere på alliance-siden.

Da må du få en god gruppe, jeg har ikke vunnet på år å dag. :cry:

- 57 undead priest @ sylvanas

Lenke til kommentar

Synes litt synd på troll med demmes histore. Alliance kommer bare å invaderer hjemmene der de lever i fred.... Vurderer å starte opp en troll prist senere i dag. MEn får se om det frister.

 

Spiller Alliance selv da. Dwarf siden de kule go jeg liker start stedet demmes. Vinter og snø :p . Men har aldri likt human av en eller annen grunn. Det er kansje fordi jeg ser på de som den "ondeste" rasen i spillet. Med take på at det var de angreip de som ellers fredelige trollene.

Lenke til kommentar
Hvorfor velger så mange alliance?

 

Vil ikke se ut som ett lik, noe alle hords gjør bortsett fra tauren.

Det er _rått_ å se ut som et lik.

Alle stakkars pinglete alliance får helt sjokk når de ser deg, bare "ZOMG!11!! AMAGAD UNDEAD WARRIOR!!! RUUN FOR YUOR LIEF!!!!11"

Det er mere som dette:

"Hum, der kommer en UD rogue"

Venter på at han skal backstabbe meg.

Rend, hamstring, MS, overpower, dumme ud rogue prøver å komme seg unna med rend på seg, død rogue.

 

Btw. en UD warrior med plate armor ser mer ut som en UD warrior med fillete fattigmannsklær :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...