VgRD Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Lurte på om noen har hørt om/ spilt detta spillet.. jeghar det nemlig og lurte på om det finnes noen sider der man kan laste ned biler o.s.v.?
Fat_ASS Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 hot rod 2 ja! kjempe kult spill som slår alle "bygge bil" spill jeg har prøvd... har aldri klart det tough men har klart enern... anbefales...
TheOats Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Du kan prøve denne linken: http://www.abandonia.com/index2.pher ganke sikker på at det ikke er ulovelig siden det er "abandon were". De har også spill som du må til produsenten for å kjøpe. De har masse digg fra gode gamle dager.
Izor Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 [OT] abandon wereDet heter Abandonware[OT] Hot road 2 ja *mimre litt for seg selv* det var litt av et spill ja, men var så klart ung og dum og klarte derme og sprenge motoren et par ganger. Noe som igjen gjore at du faktisk mistet den, eller er det bare jeg som tuller nå?
Frohman Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Hot rod... hmmm åja mitt første pc spill. *minne * hot rod Hehe, husker jeg fikk tak den beste bilen med en del av motoren stikkende opp av panseret...
zilch Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 HOT ROD makan til bra bilspill skal du lete lenge etter.
Fat_ASS Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 HAHA!!! tror mange har misforstått litt her! trodde selv han mente de gamle gamle hot road spillene som kom til dos for evig lenge siden! men det han egentlig mente er gratis å er ikke så gammelt at det gjør noe...=) veldig bra også... Link til nedlastningside
8483838383 Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 -Het ikke de gamle spillene "Street rod 1 og 2" da?
Fat_ASS Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 -Het ikke de gamle spillene "Street rod 1 og 2" da? Fult mulig! husker ikke! husker bare at jeg var en aktiv spiller før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå