Izor Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 (endret) Joa, men saken er den at jenter ofte har en fordom mot dataspill generellt som en "guttegreie de ikke skjønner seg på". Lillesøstra mi f.eks. er helt overgitt over at kjæresten hennes kan sitte og spille Warcraft 2 i timevis..hun sier "Hva er så morsomt med å flytte noen små figurer rundt på et kart?" Det er bare å få damene interessert i PC'n, så åpner de seg. Venninna mi var som sagt seriøs Diablo 2-spiller, og elsker alle typer rollespill. Hun er ei normalt sosial jente som flyr ute på byen ofte. Trenger ikke være "nerd" for å spille data innimellom. Det er greia jentene må få ut av hodet. Det var ikke sånn jeg mente det, det jeg mente var at VIS jenter er interisert i data så kommer de til å like forskjellige ting de å, akkuart som oss. Det ble dobbel quote det skjønnte ikke helt det der med quote knappen Endret 20. februar 2005 av Izor
Nevnarion Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 VG skrev jo i sin anmeldelse av Final Fantasy X-2 at "dette er et jentespill" Mulig det appelerer mer til jenter enn de andre spillene i serien though... Ellers så har jo jenter lett for å like plattformspill og sånn
FpsStu Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 MSN Messenger <-- Der har du et populært Multiplayer jentespill Gi ei dame bredbånd til 199kr og plant MSN Messenger i maskina hennes, så ser du henne aldri igjen...
cselnes Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 slengte opp doom3 på tv'n når jeg spilte, god underholdning for min kjære hu spiller også mye ps2, der går det i Devil May Cry, Eye Toy 2 og Tekken tag/4. Sitter av og til og titter på wow når jeg spiller også. Jenter liker samme spill som gutter, alt er smak og behag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå