Gå til innhold

Hvor mange kilometer er WOW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lurt på en ting. En kollega spurte meg hvor mange kilometer wow var. Jeg sa jeg viste ikke, men at det mest sannsynlig tar en 30-45 min å løpe fra syd-azeroth til helt i nord (Alderon eller noe)

Dvs..6-9 kilometer eller noe?

Noen som har lest noe om folk som har giddet å måle? Eller har målt selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda....men kan ikke noen av dere måle for meg da? Trenger bare måle et fylke...så legger man linjal på skjermen og regner ut målene på hele wow verden.

Skrevet

Meningsløst? Er det ikke gøy å kunne se ut av vinduet på jobb..eller hjemme...ta sikte på et punkt langt borte som du vet avstanden til. Så tenke..så langt strekker wow verden seg.

Jeg syntes faktisk det er kult å vite! men tørr ikke modde wow for å prøve..

Skrevet

cosmos "modder" ikke WoW... den legger bare inn et par filer i ei tom mappe, som du kan slette når som helst... WoW har full støtte for slike plugins

Skrevet

Hehe, da jeg studerer Geomatikk (kartfag) kan jeg ta utfordringen, må bare vente et par dager til jeg har fått det.

Ja det er jo bare og måle en liten avstand, ta et mål av noe du vet ca hvor langt er og regne ut målestokken på kartet. :thumbup:

Skrevet

Da har eg etter og sitte klistra til skjermen og spilt, endeleg målt litt :love:

Målte brua i Lakeshire til og vere ca 100m. Målte den på kartet i manualen og fant

at målestokken på det kartet er ca 1:25'000 Det mitterste kartet er litt større så

der fant eg at målestokken er ca 1:19230 Så målte eg kor langt fra sør i Booty bay

til nord i sunwell grove, (Det er Veldig ca pga dårlig målereskap og kart)

6,6km :w00t:

Det er da ca 250 meter i luft linje fra Goldshire til Stormwind.

Det er mulig dette er helt feil, men viss noen har CE med et bedre kart kan de jo

regne ut på det. Tror at Brua i Lakshire er ganske nøyaktig 100 m.

Skrevet
syns faktisk synd på deg hvis du ikke laster ned en UI. du kommer til å slite sykt med bare en action bar når du får mange skills.

en trenger ikke egentlig alle disse actionbarene som ui modden gir deg. du kan lett venne deg til å bruke shift + x (1,2,3..-6) for å velge vilken bar du vil bruke :)

så etter min mening så er det smak og behag, og selv spiller jeg uten noen som helst ui mod, å det virker fin-fint :)

men tilbake til tråden. 6,6 km virker lite.. det føles iverfall som om det tar år bare å løpe fra Ashenvale til Thousand needles :wee:

Skrevet
men tilbake til tråden. 6,6 km virker lite.. det føles iverfall som om det tar år bare å løpe fra Ashenvale til Thousand needles :wee:

Nå snakker vi luftlinje. Det vil selvfølgelig virke lenger når man unviker mobs og høye fjell :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...