Gå til innhold

Hvordan skal eg sikre meg når eg er på lan party?


Anbefalte innlegg

Hei eg skal på lan party i vinerferien (wz15)

Eg er redd for at pcen utstyrett mitt skal bli stjålet.

Eg vet at det er veldig liten sansynelighet for at dette sjer men man vet jo aldri.

 

Så eg spør her om hva dere anbefaller.

Hva trenger eg for og få maskinen min godt sikret mot tyveri?

Når eg er på lanet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan lage en liten provisorisk alarm, dersom du er så paranoid...

 

Ta en gammel vekkeklokke eller noe annet du kan få til å lage en forferdelig lyd med. Så fester du en tråd i pcen(knyt fast i grillen eller noe) og i den andre enden av tråden fester du en papirbit, plastik ett eller anett som stopper strøm. Så tar du plastik, papirbiten mellom bateriet og lederen i vekkeklokka. Vekkerklokka teiper du fast i bordet når du er der. Legg noen klær over så det ikke synes...

 

Men, sansynligvis er det helt bortkastet...

 

Du må nesten ha en mekanis vekkeklokke... Slik at du kan stille inn alarmen på tidspunktet den er på...

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar

Har mistet noen spill en gang, d.v.s jeg har bare meg selv å skylle på. Jeg lot posen med spill ligge fremme når jeg skulle legge meg istedenfor å hjemme det godt nedi baggen igjen liksom.

 

Å ta alltid med deg mobil, mp3-spillere og andre småting når du legger deg, så slipper du tyveri. Tror du ikke noen ville reagert hvis noen plutselig stakk av med en 19 tommer liksom? hihi

 

Tenshi

Lenke til kommentar
Eller så kan du jo altids låse pcen fast i bordet med en hengelås... Du kan sove oppå pcen... Det er mye du kan gjøre!

 

Dersom du sover ved pcen kan du feste en tråd i pcen og den andre enden av tråden i tåa di...

 

Men hva du enn gjør er det for gjeves... For ingen tar pcen din!

Si Ikke Det!

En venn av meg ble nettopp frastjålet dataen sin idet han skulle inn og hente skjermen sin...

Han hadde bært ut alt data utstyret sitt ved utgangen på skolen lanet var på, så gikk han ut for å hente skjermen, så når han kom tilbake var dataen hans borte...

Lenke til kommentar
Eller så kan du jo altids låse pcen fast i bordet med en hengelås... Du kan sove oppå pcen... Det er mye du kan gjøre!

 

Dersom du sover ved pcen kan du feste en tråd i pcen og den andre enden av tråden i tåa di...

 

Men hva du enn gjør er det for gjeves... For ingen tar pcen din!

Si Ikke Det!

En venn av meg ble nettopp frastjålet dataen sin idet han skulle inn og hente skjermen sin...

Han hadde bært ut alt data utstyret sitt ved utgangen på skolen lanet var på, så gikk han ut for å hente skjermen, så når han kom tilbake var dataen hans borte...

Nå bor jo du i det farlige stjelepcstedet lillehammer... Mens vår kjære venn her bor på "ingen informasjon" som sikkert er et mye hyggeligereikkesstjelepssted!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...