albions Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Når kommer oblivion ut.. Klarer snart ikkje å vente lenger. Har faktisk måttet ty til world of warcraft for å døyve det meste av lysten
TST Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Det er ikke fastsatt noen utgivelsesdato for The Elder Scrolls IV: Oblivion enda, men etter det vi kjenner til håper Bethesda å gi det ut i år, i hvert fall i statene. Jeg vil anbefale deg å bokmerke vår produktside for spillet, så skal vi sørge for å oppdatere den med dato/måned så snart det blir offentliggjort. Gamer.no vil naturligvis også publisere en nyhetsartikler når datoen blir klar.
sixx Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Det virker som det kan ta litt tid ja. De kommer fårhåpentligvis til å legge ut litt mer info på hjemmesiden sin(å der skjer det ikke mye for tiden)
Kuroneko Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Jeg hørte noe om mai, men på meg virket dette i overkant optimistisk.
tom waits for alice Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 (endret) Oblivion kommer ut så snart jeg har penger nok til å kjøpe en maskin som klarer å kjøre det. Geir Endret 24. februar 2005 av tom waits for alice
Nerothos Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Kan garantere at det ikke kommer ut i mai. Men bethesda snakket om noen beta tester rundt slutten av sommeren eller noe sånt mener jeg. Uanz så er det langt fra fastsatt noen utgivelsesdatoer, og så avansert som spillet er så ville jeg tro at det tar nok en god stund før det kommer ut enda. Men vi kan jo håpe på slutten av året, rundt begynnelsen av neste år da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå