Gå til innhold

Mulig å printe ut med kun fargeblekk?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har ett lite problem angående min printer (Epson Stylus C420). Skulle printe ut noen ganske så viktige dokumenter angående skolen idag, men jeg kunne ikke gjøre dette på grunn av at det var ikke noe svart blekk igjen i "svartblekkspatronen". Selvfølgelig kunne jeg ha kjørt til nærmeste butikk og kjøpt ny blekkpatron, men jeg bor for lang unna, har ikke bil og ikke penger. Kjenner dessverre ingen som kan skrive ut dette for meg helle (eller som i det hele tatt er villige, siden det er ganske mange sider). Men så oppdaget jeg at fargeblekkpatronen var halvfull. Er det mulig å skrive ut med KUN bruk av denne? Isåfall, hvordan?

 

Er desperat. Ble fortalt at dette stedet er det eneste stedet jeg kan få umiddelbar hjelp. (Unnskyld meg om emnet er plassert i feil delforum).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Epson har på noen skrivere en merkelig oppfattning om at du må ha blekk i begge patronene for at den skal fungere...

Lyser et rødt lys på skriveren din?

 

Hvis ikke så kan du gå inn på egenskaper på skriveren din (i kontrollpanelet eks) og velge at du vil skrive ut kun i farger.

Lenke til kommentar
Har du prøvd å skrive ut dokumentet ditt da med kun fargeblekk ?

Jepp, det virket ikke.

 

Lyser et rødt lys på skriveren din?

Ja.

 

Hvis ikke så kan du gå inn på egenskaper på skriveren din (i kontrollpanelet eks) og velge at du vil skrive ut kun i farger.

Prøvde det, men når jeg kom innpå egenskapene til skriveren sto den allerede innstilt på "farger". Vet ikke hvordan man velger "Kun Farger".

Lenke til kommentar

Det finnes en software som resetter informasjonen i blekkpatronene. Du kan forsøke å lete etter denne. Epson bruker teller i sine patroner, for å avgjøre om det er mer blekk i patronene. Prøv å resette patronen, så kan det faktisk være at det fremdeles er mer blekk i den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...