AL3X Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Har i den siste tid hatt en del problemer med å starte opp maskinen. Når jeg trykker på On knappen hører jeg alt starter men det skjer ikke noe på skjermen, i tillegg til dette er det 1 av de 4 diskene mine som starter opp igjen og igjen. Etter 2-3 forsøk og ut med strømmen kommer jeg endelig til boot-screenen og alt fungerer normalt. Så jeg lurte på om noen her inne vet hva dette skyldes? OS disken som kanskje ikke er helt frisk En annen ting: La inn XP SP1 på nytt i går, installerte alle oppdateringer, drivere og software til forskjellige ting. Så når jeg slo på maskinen i dag ble jeg møtt av 2 koslige feilmeldinger i stedet for log in bildet. Skal prøve å ta et bilde av disse etterpå hvis de kommer opp igjen.... Alle forslag om hvordan jeg får ordna dette tas gjerne i mot, for jeg skjønner ikke hva som er galt
AL3X Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 Les annonseringen min! Beste svaret du hadde? Men greit: Problemet med oppstarten begynte for en ukes tid siden. Det med Windows begynte når jeg installerte XP på nytt på søndag og tirsdag. Windows XP Pro SP1 HK: Asus A7N8X |CPU: AMD Athlon XP 2400+ | RAM:512 MB Samsung | Nec DVD-RW ND-3500AG Harddisker: Samsung SV4002H (Os disk) | Maxtor 6Y160P0 | Maxtor 5 A300J0 | Maxtor 6 Y250P0 Alle nyeste drivere Alle nyeste oppdateringer til Windows Noe mer som burde stå der nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå