Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med oppstart


Anbefalte innlegg

Har i den siste tid hatt en del problemer med å starte opp maskinen. Når jeg trykker på On knappen hører jeg alt starter men det skjer ikke noe på skjermen, i tillegg til dette er det 1 av de 4 diskene mine som starter opp igjen og igjen.

Etter 2-3 forsøk og ut med strømmen kommer jeg endelig til boot-screenen og alt fungerer normalt.

 

Så jeg lurte på om noen her inne vet hva dette skyldes? OS disken som kanskje ikke er helt frisk :hmm:

 

En annen ting:

La inn XP SP1 på nytt i går, installerte alle oppdateringer, drivere og software til forskjellige ting. Så når jeg slo på maskinen i dag ble jeg møtt av 2 koslige feilmeldinger i stedet for log in bildet. Skal prøve å ta et bilde av disse etterpå hvis de kommer opp igjen....

 

Alle forslag om hvordan jeg får ordna dette tas gjerne i mot, for jeg skjønner ikke hva som er galt :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beste svaret du hadde? :roll:

 

Men greit:

 

Problemet med oppstarten begynte for en ukes tid siden. Det med Windows begynte når jeg installerte XP på nytt på søndag og tirsdag.

Windows XP Pro SP1

HK: Asus A7N8X |CPU: AMD Athlon XP 2400+ | RAM:512 MB Samsung | Nec DVD-RW ND-3500AG

Harddisker: Samsung SV4002H (Os disk) | Maxtor 6Y160P0 | Maxtor 5 A300J0 | Maxtor 6 Y250P0

Alle nyeste drivere

Alle nyeste oppdateringer til Windows

 

Noe mer som burde stå der nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...