frohaa Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Har fått et problem med at Firefox nylig har begynt å nekte å åpne websidene jeg prøver å gå på. Jeg får bare opp beskjeden: "The connection was refused when attempting to contact " + webadressen. Prøvde å reinstallere programmet uten at det hjalp. Fikk opp et vindu første gang jeg startet firefox etter at problemet var oppstått der jeg visst måtte legge til ny bruker (var bare default der fra før). Jeg la til meg selv som ny bruker men mistet da alle adressene/favorittene jeg hadde lagt i "Bookmarks". Internet Explorer fungerer som den skal. Ble litt mistenksom om det var et virus eller spyware som har skylda og har derfor prøvd å skanne etter dette. Microsoft Antispyware spurte meg om jeg ville blokkere en prosess som het winmep.exe som prøvde å legge seg til i oppstarten. Jeg blokkerte denne.
miCro Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Å reinstallere Firefox vil sannsynligvis ikke hjelpe, siden profilene ikke forsvinner. En mulighet er å fjerne profilene (C:\Documents and Settings\(ditt brukernavn)\Programdata\Mozilla\Firefox) for så å legge inn programmet på nytt. Bokmerker osv. vil du alikevel ha hvis du tar en backup av profilmappen.
frohaa Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 Har fått den til å virke igjen. Måtte endre på "Connection settings".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå