Gå til innhold

Cheat i KotOR 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje dette er litt lame siden det er nettopp spillet kom ut, men jeg og en venn trenger cheat til KotOR 2.

Jeg har testet og EnableCheats=1 i inf filen men det virker ikke. Noen forslag?

(Jeg spør om cheat og ikke si at det ødlegger spillopplevelsen eller at det ikke er verdt det)

Om det ikke var lov og spør om singleplayer cheats så beklager jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det var en cheat så virket den ikke.

Noen andre?

(Vær så snill jeg sa ingen usaklige innlegg om at jeg er så lame osv)

Skrevet (endret)

Hvordan får jeg opp consolen da?

Jeg har prøvd og skiftet til engelsk tastatur og jeg har lagt inn enablecheats=1 i inf filen.

Edit: Det stod på siden du ga meg Birger_Nord at consolen er usynlig, men det går ikke alikavel :s

Endret av MeSa
Skrevet (endret)

Hei.

Først, cheats og consoll er egentlig de samme som i det første KoTOR, bare med noen anmerkninger. Cheat-tekst virker ikke alltid, da noen av tingene fra det første spillet ikke er med, eller har blitt forandret navn på, i dette spillet.(og det er noen nye, også) Det er bare å eksperimentere med cheat-tekst fra KoTOR, og se hva som virker eller ikke.

Når det gjelder consollen, ser det ut som den trenger en "konfirmasjon" i tilleg til at du ikke ser hverken consoll eller hva du skriver inn, underveis. Bruk KoTOR- metoden for å aktivere consollen, og deretter gjelder følgende:

Etter at du har trykket inn consoll-comboen, trykker du to-tre ganger på mellomromstasten -og så på tilbake-tasten. Nå kan du skrive inn cheat-teksten, og avslutte med Return-tast. (Husk å ikke være inne i meny når du bruker konsollen, det skal foregå direkte i spillskjermen.)

Jeg legger inn min swkotor 2.ini-fil nedenfor. Den som vil, kan kopiere den og skifte den ut med den originale. Denne filen har innebygget tilgang til alle mellomsekvenser og melodier i spillet. I tillegg er cheats-enabler innlagt der:

[Display Options]

FullScreen=1

Disable Movies=0

Disable Intro Movies=0

Sort Modules=1

Width=640

Height=480

BitsPerPixels=32

RefreshRate=60

[sound Options]

Disable Sound=0

[Graphics Options]

EnableHardwareMouse=1

FullScreen=0

[Game Options]

;; TNT Rocks ;

UnlockedPlanetSongs=1023

EnableCheats=1

TooltipDelay Sec=

[Movies Shown]

;; TNT Rocks ;

Movie10=0

Movie 9=0

Movie 8=0

Movie 7=31

Movie 6=255

Movie 5=255

Movie 4=255

Movie 3=255

Movie 2=255

Movie 1=255

Movie 0=255

(Skjerm-oppdatering\oppløsning er satt til minimum av hensyn til den med mindre god maskinvare. Dette forandrer du bare selv i spillet.)

Eventuelle takketaler frabedes, da jeg ikke har tid å lese dem. Må spille videre.

Goodspeed :yes:

Endret av Helgenen
Skrevet (endret)

Er det alt som er i inf filen ? Takker (har ikke testa enda, men håper det virker)

Endret av MeSa
Skrevet

Hei MeSa :D

Den .ini-filen ovenfor er "stripped to the bone". Når du stiller inn ting i menyene for sound, grafikk o.l. vil alt dette automatisk legges i denne .ini-filen etterhvert. Men- det som står oppført er det du trenger for å "komme igang."

Lykke til :thumbup:

Skrevet

Det virket faktisk, først før jeg fant ut at man måtte trykke pauseknappen for og ta ned consolen og skrive inn cheaten.

Tusen takk Helgenen ;)

Skrevet
Etter at du har trykket inn consoll-comboen, trykker du to-tre ganger på mellomromstasten -og så på tilbake-tasten. Nå kan du skrive inn cheat-teksten, og avslutte med Return-tast. (Husk å ikke være inne i meny når du bruker konsollen, det skal foregå direkte i spillskjermen.)

Hva er "consoll-comboen" igjen? (husker ikke fra kotor1) :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...