mESA Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Kanskje dette er litt lame siden det er nettopp spillet kom ut, men jeg og en venn trenger cheat til KotOR 2. Jeg har testet og EnableCheats=1 i inf filen men det virker ikke. Noen forslag? (Jeg spør om cheat og ikke si at det ødlegger spillopplevelsen eller at det ikke er verdt det) Om det ikke var lov og spør om singleplayer cheats så beklager jeg.
mESA Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 Hvis det var en cheat så virket den ikke. Noen andre? (Vær så snill jeg sa ingen usaklige innlegg om at jeg er så lame osv)
Izor Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 player->iamsolame Var ikke den litt unødvendig da? Kan du ikke hjelpe han eller holde kjeft?!
MindTooth Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Tror denne kan hjelpe: Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords Cheats (IGN) (Et lite søk på Google.com)
mESA Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 (endret) Hvordan får jeg opp consolen da? Jeg har prøvd og skiftet til engelsk tastatur og jeg har lagt inn enablecheats=1 i inf filen. Edit: Det stod på siden du ga meg Birger_Nord at consolen er usynlig, men det går ikke alikavel :s Endret 16. februar 2005 av MeSa
mESA Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 Huff, flere timer uten svar. Ingen som vet hvordan man får opp consolen? Jeg har prøvd google
MindTooth Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 (endret) Skal prøve å finne ut, men du må vente litt... Edit1: Kan ta lang tid... Endret 16. februar 2005 av Birger_Nord
Windoge Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Flyttes fra "Diskuter spill og tilbehør - Generelt"
Helgenen Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 (endret) Hei. Først, cheats og consoll er egentlig de samme som i det første KoTOR, bare med noen anmerkninger. Cheat-tekst virker ikke alltid, da noen av tingene fra det første spillet ikke er med, eller har blitt forandret navn på, i dette spillet.(og det er noen nye, også) Det er bare å eksperimentere med cheat-tekst fra KoTOR, og se hva som virker eller ikke. Når det gjelder consollen, ser det ut som den trenger en "konfirmasjon" i tilleg til at du ikke ser hverken consoll eller hva du skriver inn, underveis. Bruk KoTOR- metoden for å aktivere consollen, og deretter gjelder følgende: Etter at du har trykket inn consoll-comboen, trykker du to-tre ganger på mellomromstasten -og så på tilbake-tasten. Nå kan du skrive inn cheat-teksten, og avslutte med Return-tast. (Husk å ikke være inne i meny når du bruker konsollen, det skal foregå direkte i spillskjermen.) Jeg legger inn min swkotor 2.ini-fil nedenfor. Den som vil, kan kopiere den og skifte den ut med den originale. Denne filen har innebygget tilgang til alle mellomsekvenser og melodier i spillet. I tillegg er cheats-enabler innlagt der: [Display Options] FullScreen=1 Disable Movies=0 Disable Intro Movies=0 Sort Modules=1 Width=640 Height=480 BitsPerPixels=32 RefreshRate=60 [sound Options] Disable Sound=0 [Graphics Options] EnableHardwareMouse=1 FullScreen=0 [Game Options] ;; TNT Rocks ; UnlockedPlanetSongs=1023 EnableCheats=1 TooltipDelay Sec= [Movies Shown] ;; TNT Rocks ; Movie10=0 Movie 9=0 Movie 8=0 Movie 7=31 Movie 6=255 Movie 5=255 Movie 4=255 Movie 3=255 Movie 2=255 Movie 1=255 Movie 0=255 (Skjerm-oppdatering\oppløsning er satt til minimum av hensyn til den med mindre god maskinvare. Dette forandrer du bare selv i spillet.) Eventuelle takketaler frabedes, da jeg ikke har tid å lese dem. Må spille videre. Goodspeed Endret 17. februar 2005 av Helgenen
mESA Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Skrevet 17. februar 2005 (endret) Er det alt som er i inf filen ? Takker (har ikke testa enda, men håper det virker) Endret 17. februar 2005 av MeSa
Helgenen Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Hei MeSa Den .ini-filen ovenfor er "stripped to the bone". Når du stiller inn ting i menyene for sound, grafikk o.l. vil alt dette automatisk legges i denne .ini-filen etterhvert. Men- det som står oppført er det du trenger for å "komme igang." Lykke til
mESA Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Skrevet 18. februar 2005 Det virket faktisk, først før jeg fant ut at man måtte trykke pauseknappen for og ta ned consolen og skrive inn cheaten. Tusen takk Helgenen
haavard81 Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Etter at du har trykket inn consoll-comboen, trykker du to-tre ganger på mellomromstasten -og så på tilbake-tasten. Nå kan du skrive inn cheat-teksten, og avslutte med Return-tast. (Husk å ikke være inne i meny når du bruker konsollen, det skal foregå direkte i spillskjermen.) Hva er "consoll-comboen" igjen? (husker ikke fra kotor1)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå