IHASBOOK Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 (endret) Nesten helt i starten av spillet logger half life 2 seg ut til hovedmenyen. Der er det ingen mulighet til å logge seg inn igjen :\ Jeg snakker nå om plassen etter jeg har fått et sånt brekkjern. JEg har løpt gjennom alle togene (og blitt skutt på) og kommer til en loading plass. Da skjer det. Jeg bare logger ut :\ Dette skjer hver gang Feilmeldingen som kommer opp er Tittel : Engine Error Tekst: Map version is 0, expecting 19!!! Deretter kommer en annen feil :\ Den sier at hl2.exe filen er crazy, men det er vell et resultat av den første filmeldingen. Noen ideer? Endret 15. februar 2005 av ulv
galaxee Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 et søk på feilmeldingen på google.no: Problem: User is encountering a "Map Version is 0, expecting 19" error when trying to play Half Life 2 Solution: This error may be caused by a corrupt .gcf file. To resolve this error please try this solution: 1. Open your C:\ProgramFiles\Valve\Steam\SteamApps folder 2. Rename the file "sourcemodels.gcf" to something else, such as "sourcemodels.old" 3. Be sure you are connected to the internet and relaunch the game. Steam will need to redownload the sourcemodels.gcf file, but once it has completed you should be able to connect and play. Source: http://steampowered.custhelp.com/cgi-bin/s...php?p_faqid=271
HilRam Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 (endret) Jeg har et annet problem, som gjør at jeg ikke får kommet videre i spillet overhode! Jeg har nettopp fått ny maskin (sig.) og kjøpte HL-2 "holiday-collection" fra steam, for å slippe å gå ut i godværet. Men jeg har ikke spilt et minutt en gang før jeg kommer hit: Er det noen som har vært borte i det samme? EDIT: *LØST Etter valget "validate installation files" så lastet Steam ned en del mer, og nå virker det! Endret 8. april 2007 av HilRam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå