Lacim Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 I flere timer nå har serveren Ravencrest (og mulig flere) vært total uspillbar. NPC-ene forsvinner hele tida, og det er ingen mobs rundt omkring. Er det for mye å forvente at et spill vi har betalt for faktisk skal fungere? Jeg hadde forstått problemene i betatestingen, men dette er retail. Små problemer har jeg heller ingen problemer med, men når det blir så ekstremt som det er nå, bør det ringe en bjelle hos Blizzard. Evige XP-rollbacks og andre problemer begynner å irritere meg. Eksempelvis var jeg i Stormwind da serveren klikket i sted. Da jeg kom inn igjen, var jeg i Wetlands. Noen andre servere som sliter?
Asbjørn T. Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Hmm.. ifølge blizzard og deres fantastiske forum... (som kanskje ikke så mange følger med på) ser det ut som de foretar restart av serverene idag.
RatKing Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Quote: "The European World of Warcraft realms will be restarted over the next few hours to implement a hotfix. All servers will be restarted with 15 minutes notice. We apologise for any inconvenience caused."
martiva Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Og nå er de nede. Akkurat når jeg skulle feed my addiction.
Kasp Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Det skjedde i natt. Les bedre Vel, skjer fortsatt.. Serverne er oppe om et par timer da eller?
haarod Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Har hittil ikke hatt noen problemer med Daggerspine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå