Gå til innhold

kan ikke starte å spille!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt råd her.. har nettop ferdig med å mekke kontoen min, men når jeg prøver å starte spillet får jeg at enten username lr password ikke stemmer.. så jeg prøver å få nytt password. da finner de ikke e-mailen min heller.. de har heller ikke usernamet mitt i databasen.. hva skal jeg gjøre for å starte å spille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forbanna møkka wow.. har ringt de 3 ganger no de 2 siste dagene.. de har sakt at de skulle sende mail alle 3 gangene og at det ville ta max 20 min.. har oxo send 2 mail.. utrolig kor mye mer i får lyst til å spille et spill jeg ikke kan spille..

Skrevet
forbanna møkka wow.. har ringt de 3 ganger no de 2 siste dagene.. de har sakt at de skulle sende mail alle 3 gangene og at det ville ta max 20 min.. har oxo send 2 mail.. utrolig kor mye mer i får lyst til å spille et spill jeg ikke kan spille..

Hadde samme følelsen i går kveld, da jeg ikke fikk registrert accounten min på grunn av feil på serverne deres. Hadde jævlig lyst til å spille. Da jeg først fikk alt til å virke, etter 7 timer, kunne jeg slå meg til ro. Spilte 10 minutter og la meg =P.

Skrevet (endret)

Greier ikke fortelle hvor spillelystne vi som ikke har wow er. Vi som ikke har skaffet oss. Vi som var forseine. Arg arg ARG, jeg er så spillelysten at det er sjukt!

Blir ikke no bedre av at det daglig popper opp nye tråder der folk spør om wow.

MEn det er nok frustrerende å ikke få registrert seg ja. Jeg skal ikke ha reg problemer :)

Endret av ulv
Skrevet

har ringt å snakke med den engelske/franske dama no 5 ganger.. de har fremderles store server problemer så de får ikke sendt ut mail.. ergo jeg får ikke nytt passord:(

så når jeg kommer inn er alle i skal spille sammen med 20 lvl høyere enn meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...