Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Amerikanske nettbutikker for Bilstereo?


radivx

Anbefalte innlegg

Noen som har noen gode?

 

Hva er de beste merkene innenfor bilstereo? Har en CR-V og en Civic jeg skal plante anlegg inn i. Anleggene skal ha trøkk og brukbar kvalitet. Tenkte å bestille deler fra USA (Skal ned der en tur så jeg kan hente med meg LITT stuff hjem). Noen forslag til deler og nettbutikk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakk med Nick Lemons hos Stereo Integrity og hør om han kan lage custom elementer til deg.

Kan anbefale subben på det aller varmeste.

Ellers finner du vel noe av det grommeste innen bilstereo hos Morel og Musical Transparency - ikke oppdatert, kommer syke saker fra Italia der snart. Landet som ga oss Pinninfarina og Mona Lisa slår til igjen :thumbup:, Skal du ha knallforsterkere så sjekk ut TRU.

Dynamo må du ha om du skal ha endel guffe, og da er Dominic Iraggi mannen med stor M!

Batterier sa du, joda, Odyssey SP 1700 er det råeste en kan legge sine klamme hender på. Samme som Toppbatteriet til Stinger, men mye billigere.

Så får du se om du finner ut at det lønner seg å kjøpe i Norge om du ikke sender med båt, dette er heavy saker, hehe ;)

Om du vil ha noe unikt gå for et komplett sett med Resonant Engineering XXX komponenter og subber. Sleng på et knippe TRU forsterkere og du vil spille fyllingene ut av tenna på de fleste ;)

 

Da skulle du ha noe å tygge på.

Når en først handler over dammen er det gørr å komme hjem med Focal, Alpine, JL eller RF produkter da :whistle:

Endret av Jalla
Lenke til kommentar

Neida, ikke at det er liten vits i det, men da kan en liksågodt handle i Norge og få garanti,samt hjelp og veiledning til installasjon og slikt på kjøpet.

 

Er du først over dammen så er det jo mer gøy å komme med noe som er unikt og som ingen andre har.

 

Men nå vet jeg ikke om budsjettet ditt er av en sånn art at det takler et TRU/RE XXX oppsett som foreslått heller da. Du ville uansett hatt ett av Norges råeste og mest potente SQL oppsett med dette.

 

Magnum'ene blir forøvrig billigere fremover, så om XXX'en blir for kostbar vil jeg absolutt anbefale denne. Har blitt sidestilt med og vurdert som bedre enn JL12W7 for å nevne noe.

Lenke til kommentar

Så det blir en smule for dyrt...?

Tja, skal du først handle inn noe så ville jeg sett på komponentsett fra Focal og Soundstream, sub fra Stereo Integrity og forsterkere fra Hifonics og TRU.

 

Ifølge Focals hjemmeside så driver de ikke med nettsalg så du må nok innom en autorisert forhandler om du ikke vil risikere å få bogusprodukter. Skal det først være så gå for Utopia BE. Soundstream finner du på Soundzoo.

Subben jeg foreslår fra Stereo Integrity er under revisjon og en ny bedre og billigere versjon er på vei. Absolutt noe å tenke på. Sjekk ut forumet for mer info og tips om hva som spiller bra sammen med denne. Tror du skal lete lenge etter noe som slår pris/kvalitetsforholdet her ;)

 

Ellers så er jo crutchfield og amazon steder å se på mhp netthandel.

 

Hva kunne du forresten tenke deg å bruke på bilstereo?

Godt mulig du får knalltilbud i "gamlelandet" også som vil gi deg god valuta for pengene for samme sum du kan tenke deg å bruke inkl. frakt. Dette er tross alt tunge og innpakningsmessig store saker.

Lenke til kommentar

Da skulle du ha nok av tips, hehe ;) Men rask liksågodt med deg ca 15 kg av noe av det råeste og mest velspillende innen subelementer med det samme også ;)

 

Hifonics, Tru, Soundstream, Orion og Viper er kurante merker innen forsterkersjangeren. JL er der som her noe overpriset, men godsaker, for all del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...