gamer73 Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Jeg er på leting etter en person som kan lære meg å bruke guns. I Stormwind får vite av en læremester (poo...et eller annet) at en dverg ved et navn som jeg ikke husker kunne lære meg det..Han skulle holde til i Timerlain arms. Men hvor er dette? Jeg vet jo at man mest sannsynlig kan lære bruken av guns i Ironforge, men jeg er ikke klar for slikt et eventyr enda. Jeg vil bli bedre før jeg setter foten ut i verden. Så jeg trenger altså å lære å bruke "guns" i Stormwind, men hvor?
haarod Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Det går ikke. Du MÅ til Ironforge. Eller kanskje det er en trainer i Dwarven District i SW.
gamer73 Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 jeg har lett og lett men fant ingen. Men ok...jeg tror det går ann å ta tram rett til ironforge....kan vel ikke koste noe særlig? Rett opp til Ironforge å lære meg Guns og ned igjen på samme dag. Da er det ikke eventyr, bare en business-tur....hehe... Så dem solgte noen lekre muskedundre i dwarwen district i Stormwind...ahh..den beste skal bli min.
nåvi Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Turen til IF (Ironforge) tar deg 5 min og koster nada. På veien kan du også fange rotter og få en del xp om du ikke er altfor høy lvl. Skal du ha deg et fint våpen sjekker du heller auction house (AH) i IF. Ingen kjøper våpen av NPC med mindre man er veldig desperat.
haarod Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Ingen kjøper våpen av NPC med mindre man er veldig desperat. Word!
gamer73 Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 Vel..hehe..når jeg vil ha rifle..så vil jeg ha rifle fort. Har valgt engineering og mining som småyrker så jeg akter å lage mine egene rifler og kuler, men intil da så kjøper jeg fra hvem som helst...også NPC's
gamer73 Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 Da var Guns lært og rifle kjøpt.....Det ruler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå