Drengern Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 (endret) nå har jeg installert spillet, men når jeg hadde tastet visa-nummeret og sånn trykket jeg på "next" og da kom jeg til en veldig rar side som ikke hadee noe med WoW å gjøre! noen andre som har opplevd dette? isåfall....HJELP!! en annen ting også.... en venn av meg skulle gå inn på SIN konto på MIN pc, men der klarte han ikke å logge seg på! er dette veldig uvanlig eller er det sånt som typisk skjer med meg? enda en ting.... på pcen min tar WoW mindre plass enn 1mb! hvot stor plass skal det egentlig ta? er det 1mb eller er det igjen sånn typisk MIN flaks.... uff... Endret 15. februar 2005 av Drengern
Netforce Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Høres ut som om du har installert noe helt annet enn wow....
Drengern Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 (endret) nope! er WoW jeg har installert! kjøpte det ærlig og redelig på musikkverket! tok en halvtime å installere det, men tar bare 1mb! utrolig irriterende! Endret 15. februar 2005 av Drengern
haarod Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Det skal ta ca. 7 gb. Så hvis det tar 1 mb, angående det problemet med og registrere deg. Prøv Mozilla Firefox. Da funka det med engang for meg, men jeg sleit lenge med IE. Mange av vennene mine gjorde også det, men med MF så funka det flott
lavizh Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Husk forskjellen på gb og GB folkens. spillet tar 7GB, IKKE 7gb.
Drengern Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 (endret) jeg bruker alltid firefox bare sånn at det er sagt, men det var litt mystisk det der med at det tar mindre enn 1mb! jeg kommer jo helt fint inn på der du skal skrive passordet! men jeg kan ikke lage konto før morra mi kommer hjem! skal jeg bare ta å avinstallere det og så bytte det og installere det på nytt? Endret 15. februar 2005 av Drengern
Rookie_NO Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 jeg bruker alltid firefox bare sånn at det er sagt, men det var litt mystisk det der med at det tar mindre enn 1mb! jeg kommer jo helt fint inn på der du skal skrive passordet! men jeg kan ikke lage konto før morra mi kommer hjem! skal jeg bare ta å avinstallere det og så bytte det og installere det på nytt? Synes du ikke at det er merkelig at du installerer ett spill i en halv time og så tar det bare 1 MB plass på harddisken? Det bør kanskje ringe en bjelle allerede der? Nå er det ikke noe problem å lage en account uten å ha installert spillet da. Bare å gå på "Create account" på Wow sidene det.
Drengern Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 NÅ ER JEG SÅ SYKT LEI!!!! DET HAR VÆRT SÅ MYE PROBLEMER I DET SISTE!!!!! DET ER SÅNT SOM SKJER AKURATT MEG!!!!! AAARGGHH!!!!!
nåvi Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 7GB som i gigabyte?! Tar da ikke mer enn ca 3.7...
Drengern Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 Les forumreglene en gang til du. forumregler? finnes dert forumregler?? neida!!! bare tuller!! hehe...
Drengern Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 Les forumreglene en gang til du. forumregler? finnes dert forumregler?? neida!!! bare tuller!! hehe...
Lone*Desert-Fish Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Ja jeg har hørt snakk om forumregler før, men jeg husker bare den viktigste her: - Du skal ikke ha andre guder enn Gamer.no
Drengern Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 Ja jeg har hørt snakk om forumregler før, men jeg husker bare den viktigste her: - Du skal ikke ha andre guder enn Gamer.no grei regel, det! blir ikke så vanskelig å holde! hehe
Whalecore Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Altså, kanskje SNARVEIEN tar mindre enn 1mb. Sjekk folderen der du installerte det du, det med account creation siden har jeg aldri hørt om før.
Drengern Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 Altså, kanskje SNARVEIEN tar mindre enn 1mb. Sjekk folderen der du installerte det du, det med account creation siden har jeg aldri hørt om før. nei, det er ikke bare snarveien! har sjekket! skal gå å bytte det nå!
henrik_s Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 ja, hvis du ser i "fjern programmer" i kontrollpanelet tar det under 1MB, men når jeg ser hvor mye mappa tar blir det rundt 3.7gb.
KompleX Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Husk forskjellen på gb og GB folkens. spillet tar 7GB, IKKE 7gb. Huh, dette viste jeg ikke. Gidder du å forklare?
Sinnsro Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Husk forskjellen på gb og GB folkens. spillet tar 7GB, IKKE 7gb. hvem bryr seg..
Drengern Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 ja, hvis du ser i "fjern programmer" i kontrollpanelet tar det under 1MB, men når jeg ser hvor mye mappa tar blir det rundt 3.7gb. okey folks! nå har jeg gått og byttet WoW! har installert det og alt! i "legg til eller fjern programmer" menyen står det at WoW er 0.95mb, men når jeg trykker på WoW mappen i programfiler er den på ca. 3.5 GB!! WOOHOO! men må man ha lokal tilkobling for å spille WoW? har litt problemer med å få lokal tilkobling, men jeg klarer å logge meg på internett iallefall! MÅ MAN HA LOKAL TILKOBLING FOR Å SPILLE WoW?? ER DET GRUNNEN TIL AT JEG IKKE KOMMER INNPÅ????? (dette er et ja-eller -nei spørsmål)
Anbefalte innlegg