Gå til innhold

Hvem selger det billigst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken nettbutikk har WoW billigst (og med grei leveringstid)? Elkjøp har det jo for 399, men de er så treige med å sende ting, ser Gamesmix har det for 379, men de er gått tomme...

Noen som vet om Elkjøp-prisen på 399 også gjelder i butikken (ikke bare på webshopen)? Og er det noen Elkjøper som fortsatt har det igjen?

En siste ting, en kompis har luxus-utgaven, hvor det følger med et 10-dagers-pass (key) som han kan gi meg, men jeg får jo ikke spilt det uten å ha spillet først likevel. Kan man laste ned klienten fra Blizzard, eller må man faktisk få tak i CDene på et eller annet vis for å kunne bruke denne key'en? Eller har jeg misforstått alt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvilken nettbutikk har WoW billigst (og med grei leveringstid)? Elkjøp har det jo for 399, men de er så treige med å sende ting, ser Gamesmix har det for 379, men de er gått tomme...

Noen som vet om Elkjøp-prisen på 399 også gjelder i butikken (ikke bare på webshopen)? Og er det noen Elkjøper som fortsatt har det igjen?

En siste ting, en kompis har luxus-utgaven, hvor det følger med et 10-dagers-pass (key) som han kan gi meg, men jeg får jo ikke spilt det uten å ha spillet først likevel. Kan man laste ned klienten fra Blizzard, eller må man faktisk få tak i CDene på et eller annet vis for å kunne bruke denne key'en? Eller har jeg misforstått alt?

elkjøp selger for 399 i butikk og du kan laste ned spillet fra hjemmesida.

Skrevet

kameraten din med Collectors Edition fikk jo med spillet på både DVD og CD'er da... så du kunne jo sikkert fått lånt cd'ene med han, da han ikke trenger cd for å spille det...

Skrevet
349 kr på Siba og Computercity.

Koster 499 på Siba.no, men kanskje annen pris i butikk? Uansett har vi ikke Siba her på sørlandet, så da forsvant den muligheten...

Cdon.com har det for 369 plus porto, men viser 28. som releasedato. Hmm...

Skrevet

grunnen til at cdonviser utgivelse som 28 er at de kopiene de fikk inn i forige uke mest sansynelig er borte, jeg fikk mitt eksemplar av WoW i fra cdon fredag 11 februar.

men tilbake til topic, ut ifra det jeg har sett er cdon en av de billigere, kanskje litt dyrere på produkt prisen men de har mindre porto en de fleste andre.

Skrevet (endret)
elkjøp sender som brev; billig :)

Tja, det blir 55 kroner. Jeg tenkte det var 19 (som for dvder), men dengang ei. Er vel litt tyngre denne da (for 55 er fortsatt som brev). Cdon feks tar bare 29 i porto.

Men ros til Elkjøp for å justere prisen (fra 399 til 349) som følge av Siba :) Pleier å gjøre det (skjedde vel hvertfall med Star Wars trilogien).

Endret av xGrape
Skrevet
elkjøp sender som brev; billig :)

Tja, det blir 55 kroner. Jeg tenkte det var 19 (som for dvder), men dengang ei. Er vel litt tyngre denne da (for 55 er fortsatt som brev). Cdon feks tar bare 29 i porto.

Men ros til Elkjøp for å jujstere prisen (fra 399 til 349) som følge av Siba :) Pleier å gjøre det (skjedde vel hvertfall med Star Wars trilogien).

Men med mindre du skal ha et stort kvanta av spillet; drit i den femtilappen forskjell og kjøp der du får tak i det! Resten av oss har det gøy mens du suller! :D

</spøk>

Jeg bestilte fra cdon.no først. Det kom på 400,- inkludert frakt. Problemet der var bare at de var utsolgt på onsdag\torsdag forrige uke, så ordren ble kansellert og jeg måtte kjøpe det fysisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...