Gå til innhold

Morsom flash film!

pesten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, dette er en flash film som jeg og en annen har laget for en stund siden. Tenkte jeg bare skulle poste den her. De fleste som har sett den syntes den var hysterisk morsom. Det er bare å gi tilbakemeldinger, både negativt og positivt. Liten skrivefeil på starten der, men det får gå. :D

Sivil Krig

Have fun!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke nok med slike teite, dårlig lagde tulletegnesnutter på nettet nå? De er jo gørrkjedelige og har alltid vært det mener nå jeg. Kastet nettopp bort et par minutter av tiden min på å se den snutten. :thumbdown:

Skrevet (endret)

Jeg forstod ingen verdens ting, kanskje vist jeg ser den 23 ganger til vil jeg forstå hva poenget er :hmm:

Endret av lubb
Skrevet

Hehe, ærlig talt så må jeg si at jeg er enig med de fleste. Det er ikke akkurat flash på sitt beste. Er nok mest morsom hvis man er altfor trøtt.

Skrevet

Dette her var ... usedvanlig ... dårlig! Både manuset, eller snarere mangel på sådan, og grafikken var direkte ufyselig. Akk, aldri skal jeg få igjen den tiden jeg tapte på dette!

Skrevet

Pretty bad denne ja, kanskje, kanskje litt gøy om jeg hadde kjent de som laget den. Da kjenner du jo igjenn stemmene og kjenner bakgrunnen til hvorfor den er morsom.

Kanskje de rett og slett sa den var hysterisk for å være høfelige. Hvem vet, uansett bør "The Directors" klare å skrive eit bedre manus til neste gang.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...