Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Cpu eller HK funker ikke?.


Anbefalte innlegg

Jeg skulle prøve en amd athlon 3ghz i går på et abit-nf7 v2.0 menne pcen begynte bare og pipe under oppstart, den klarte alle sjekkpunktene og han fant CPU type og man kunne justere i BIOS. menne under oppladning av windows begynte han og klikke, vell tok vi ut amd 3ghz og prøvde amd 2.5ghz, menne feilen var der enndo så så prøvde vi stortsett alt. vi reseta bios etter og ha sjekket etter støv, og prøvde allt vi kunne tenke oss. vi ente til slutt opp med og demontere hele pcen, ta ut ram hardisker cdrommer også videre, vi tok det altså INN igjen:p . da startet han igjen :w00t: wuhu, menne etter cirka 15minnuter startet han sitt lille lydshow med speakeren :cry:. og etter det har jeg ikke fått den på igjen. som sagt jeg har prøvd omtrent alt reseta bios. vi har testet 3ghz på en annen pc den ser ut til og funke og. menne 2.5ghz har jeg ikke testet enndo. har en liten mistanke om HK.

 

Har dere tips, eller råd?. eller kanskje dere vet hva som skjær?.

 

var lit morsomt og skulle hatt screenshot under en oppstart før jeg demonterte sjekket han gjennom 7000ram, jeg har bare 1024 :whistle:.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...