Inge Rognmo Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Til dere som, i likhet med meg, sliter med ISDN uten muligheter for ADSL, så finnes det nå et firma som tilbyr "permanent" ISDN tilgang 24/7 for 750,- +mva pr mnd.. (64kb, 1linje) Ta kontakt med Network Solutions Norway og spør om "smalbånd" (de har ikke noen online bestillingsordning for dette pr dags dato) Produktet er nok mest rettet mot bedriftsmarkedet (og det merkes på prisen ) men de selger det gjerne til privatkunder også... Fast IP om ønskelig. NB: Ingen mailkontoer etc er inkludert -bruk Gmail, Hotmail etc... Les mer om smalbånd hos Jara. De tilbyr faktisk helt opptil 256kb, men da er prisen deretter... Såvidt jeg har kunnet bringe på det rene, er det bare NSN ASA som tilbyr dette for tiden, men det er jo fritt frem for andre bredbånds-tilbydere å inngå avtale med Jara om å videreselge det...
Mulle m Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Vet du om dette inkluderer fastavgiften for ISDN abbonnement?
Inge Rognmo Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 Det spurte jeg ikke om, men når det står på sidene til Jara: "Jara Smalbåndaksess er å betrakte som et tilleggprodukt til ISDN GT eller ISDN UT, og forutsetter en eksisterende ISDN tilknytning." så er jeg rimelig sikker på at det ikke gjør det... Man kan jo i hvert fall vurdere å gå ned til det som heter "ISDN mini", med lavere fastavgift og høyere minuttpris. Tror det da koster 89,- i måneden, mot normalt 239,-
gullf1sk Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Satt selv med ISDN fra 1996 til Juni 2004. Vet godt hvor kjipt det er med ISDN Håper dere finner noen ålreite ISDN tilbud! Hilsen x-ISDN bruker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå