Gå til innhold

Nye modeller fra Motorola

molna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

joysticken på E1120 ligger jo midt på tastaturet nesten jo. Det er blanding av SX1 og E398 :laugh:

Endret av C4mpi
Skrevet (endret)
Alle skriver om nye mobiler fra Nokia, Samsung, Sendo etc, men personlig synes jeg de fra Motorola er mest spennende

Er ikke så voldsomt spennende når de ikke selges her. Det er jo litt irriterende :hrm:

Endret av Lurifaksen
Skrevet

Ikke overraskende liker jeg også E1120. 3 mpxl kamera (får håpe bildene blir bra) og en QVGA-skjerm må sies å være en utrolig bra kombinasjon.

Ser ikke bort ifra at jeg skaffer meg denne mobilen på en eller annen måte, men det er litt tidlig å si allerede.

Bra Motorola :)

Skrevet

Motorola kjører hard nå for tiden med modeller, men jeg tror andre halvdel er for sent for PEBL V6 og SLVR V8. 3G telefoner derimot er de geniale på så langt. De som har prøvd E1000 vet hva jeg snakker om da, utrolig telefon. E1120 ser jo helt fantastisk ut på spesifikasjonene, får bare håpe at den kommer ut så fort som de lover det. Og dette er heller ikke alt som kommer, flere nye telefoner vil bli vist på Cebit messen i mars.

Får håpe SE, Nokia og Samsung hiver seg med i kampen om 3Mpx telefoner, blir nok et spennede år dette her ja.

-Heiper-

Skrevet (endret)
Ikke overraskende liker jeg også E1120. 3 mpxl kamera (får håpe bildene blir bra) og en QVGA-skjerm må sies å være en utrolig bra kombinasjon.

Hvilket OS bruker den? Motorolas eget, eller Symbian/Windows? :dribble:

Endret av Lurifaksen
Skrevet

SLVR V8 :love:

Nydelig mobil!

Bra, Motorola! Fortsett slik og dere holder dere på toppen av mobilsalget!

Skrevet

Jeg vil ha A1010 :love: Den så veldig fin ut. 3G og 2MP kamera+ VGA kamera for videosamtaler. Og best av alt, tochscreen :love:

Denne E1120 så også bra ut. 3MP kamera! Og så syns jeg den hadde plasert joysticken på et smart sted :thumbup: Må nesten bytte mobil nå ;)

Skrevet

E1120 ser veldig bra ut. Men det gjorde E398 også, og den ble ikke jo ikke helt det jeg hadde håpet på. Får håpe E1120 leverer bedre varer. Da kan den bli min utkårede... :love:;)

Skrevet
Jeg vil ha A1010 :love: Den så veldig fin ut. 3G og 2MP kamera+ VGA kamera for videosamtaler. Og best av alt, tochscreen :love:

Vurderer denne selv! Noen som vet hvilket OS den bruker?

snakker om Motorola A1010

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...