Gå til innhold

Mange nye Nokia-Mobiler på 3GSM World Congress


Algron

Anbefalte innlegg

ser alle snakker om 6680, så jeg får holde meg til 6681 da. er 6681 symbian?

Ja, den har symbian.

Den er "billig" utgaven til 6680 tenker jeg.

 

Edit:

Det følger med minnekort-leser med 6681 står det på nokia sine sider..

Hvorfor følger det ikke med på 6680, proff telefonen alltså?

 

Edit2:

kommer de på cebit? tøft!! gleder meg allerede ass, er bare 22-21 dager igjen  :yes:

Det blir ikke så mye vits når telefonen kommer til markedet neste måned med en utsalgspris på 500Euro, men i Norge kommer vi sikkert til å betale moms i tillegg vil jeg tro.

Endret av ramma_2pac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og dessverre en dårlig nyhet: Nokia vil nå, i likhet med f.eks. SE og V800, lansere mobiler eksklusivt for operatører før de gir ut mobilene unbranded.

Tja, for noen er det en god nyhet.. :whistle: Er nok ingen tryllekunst å lure inn 6101 firmware på 6102 og omvendt.

 

 

6681 er jo en glimrende telefon for oss her i Norge som venter på et seriøst UMTS/videotelefoni tilbud.

Lenke til kommentar
6681 er jo en glimrende telefon for oss her i Norge som venter på et seriøst UMTS/videotelefoni tilbud.

Helt enig. Personlig har jeg ikke noe bruk for 3G, og det er derfor fint at mobiler som 6681 finnes. Synd den ikke kommer til Europa.

 

Angående branding/unbranding har du nok rett i at det er mulig å komme seg rundt denne brandingen. Men når Nokia snakker i en halvtime - 45 minutter om hvordan de skal samarbeide med verdens største operatører i branding av mobiler tror jeg ikke de gjør et halvhjertet forsøk, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Helt enig. Personlig har jeg ikke noe bruk for 3G, og det er derfor fint at mobiler som 6681 finnes. Synd den ikke kommer til Europa.

Ikke til Europa? :cry: Vurderte faktisk å kjøpe den... :(

 

Ang. 3G: Jeg har aldri hatt bruk for raskere enn GPRS - eventuelt EDGE. Det er liksom ikke ventetiden som er problemet - men prisen. Dersom jeg blir nødt å sitte å vente på å laste ned noe - så sitter ikke jeg og ergrer meg over hvor tregt det går - jeg sitter derimot og leter etter avbryt-knappen fordi jeg vet at nå renner pengene ut... :nei:

Lenke til kommentar
Helt enig. Personlig har jeg ikke noe bruk for 3G, og det er derfor fint at mobiler som 6681 finnes. Synd den ikke kommer til Europa.

Ikke til Europa? :cry: Vurderte faktisk å kjøpe den... :(

Beklager, min feil.

 

Jeg er helt sikker på at Nokia i går sa at 6681 var for Asia-markedet, men det stemmer tydeligvis ikke. Den er listet på kommende telefoner i Europa, men ikke i Asia så vidt jeg ser.

 

Jaja, dette var ihvertfall en god nyhet :)

Lenke til kommentar

Hvordan tror dere kamera på denne mobilen blir i forhold til Samsung D500 og SE S700.

 

Er veldig spent på hvordan det blir og filme med denne moben.

 

Er det sånn med denne, som det var med samsung sin, at den bare kom inn med låste operatører eller kan jeg få den med Young Talk Netcom med en gang den kommer i Mars ??

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne har nokia 6680 tror nok jeg vil kjøpe den når den kommer. Hvis jeg har råd. det blir nok å spare en stund ja:p den så veldig fin ut og hadde vært greit med bluetooth tastatur også. selv om man kan bruke dette på andre nokia også. ellers likte jeg utseene veldig godt og selvfølgelig muligheten for videotelefoni og 3g :love::thumbup::dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...