ludobadger Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Ja toppic sier det vel... Jeg ble litt nysgjerrig på hvor mange kopier av WoW som har blitt solgt totalt. Det er jo en måned siden vi kunne lese at 600000 var blitt solgt til sammen i USA/Canada/Australia. Antar tallet har steget en god del nå... Etter den tid har det vel blitt lansert i Europa og Korea og jeg må si jeg ble ganske overrasket over å lese i Dagbladet at EN eneste Spiderman butikk i Oslo klarte å selge 600 kopier på 1.5 timer natt til 11 februar. Dette tar jo helt av! Noen som har sett noe mer ang salgstall noe sted?
Tåkefyrste Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Skal ikke se bort ifra at de nærmer seg eller har passert Millionen nei
Atomics Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Leste i AP at det er 500.000 plasser i Europa, og ca. 20.000 skal være satt av til Norge, så det er nok flere i Europa, som vil spille, som ikke får spille, siden Blizzard ikke har nok servere til alle.
ludobadger Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Skrevet 13. februar 2005 Her er jo en morsom side: WoW Census Ikke mindre enn 1.4 MILL players! Kan vel godt være at dette er Characters ikke virkelige individer men ganske imponerende allikevel!
Tåkefyrste Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Det er characters ja, kun på US servers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå