Gå til innhold

Iriiterende, uslettbar fil! På skriveborde!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde å laste ned demo versjonen av nero, midt under nedlastningen fant jeg ut at jeg ikke gadd lengre og valgte cancel (mozilla). Filen som når er på 0 kb ligger på skrivebordet og hver gang jeg prøver å slette den sier den at filen brukes av et annet program og kan derfor ikke slettes! Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd og reboote, men funker ikke, skal teste med sikkerhetsmodus, tenkte ikke på det. Mozilla kjører ikke noen ting og jeg kan bare ikke fatte hvilket prog det kjører i. Men kanskje det funker i sikkerhetsmodus. Håper :hmm:

Skrevet
Last ned et program som heter moveonboot. Har brukt det noen ganger. den fjerner fila før den blir tatt ibruk

Noen link eller? Funker ikke å slette den i sikkerhetsmodus :(

Skrevet

avslutt explorer.exe og slett fila med Fil>Ny Oppgave i samme vinduet. Etter at du har sletta fila er det bare å starte explorer igjen

fil > ny oppgave > og så?

Er ikke helt into dos fiksing og baner med kommandoer :p

Skrevet (endret)

1. Startmeny --> Run --> skriv: cmd

2. Avslutt "eplorer.exe" i Task Manager

3. Gå inn i kommandolinje vinduet og skriv: del C:\Documents and Settings\*dinbruker*\Desktop\*filnavn*

4. Skriv: explorer, og vips så er alt tilbake igjen (forhåpentligvis uten den filen du ville bli kvitt.

Endret av Pantheon
Skrevet

start -> run -> cmd

vanligvis vil du da havne i din egen windows-katalog, f.eks havner jeg på:

C:\Documents and Settings\Jorn>

om du ikke kan noe om DOS gjør du følgende:

cd Desktop <enter>

Slik at du står i katalogen C:\Documents and Settings\Dittbrukernavn\Desktop>

del filnavn.exe <enter>

Det har funka for meg de gangene DC++ har lasta ned ei fil halvveis og jeg ikke får sletta den selv om jeg avslutter DC++ eller restarter PC'n.

- Jørn

Skrevet

har hatt samme problemet selv, og det funka ikke med noe jeg prøvde men plutselig kunne jeg slette den fila som bare lå der.

og ikke prøv og kopiere fila, da klarer du heller ikke og slette kopien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...