Inaktiv_Mr.TeeZ Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Går det an i spille cs: steam i linux? ikke som server, men som klient? Vis det gå, åssen linux er best? og hvor finner jeg cs steam til linux?
Goophy Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Du må kjøre Steam gjennom en windowsemulator. Wine er mest brukt. Skal du spille er Cedega flotte greier (men koster penger). Det er ingen distro som "er best", alle passer til forskjellige bruksområder og personlige preferanser. Er du nybegynner burde du starte med en "lett" distro, som feks Fedora, Ubuntu, Suse, Debian o.l.
Inaktiv_Mr.TeeZ Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Skrevet 13. februar 2005 Du må kjøre Steam gjennom en windowsemulator.Wine er mest brukt. Skal du spille er Cedega flotte greier (men koster penger). Det er ingen distro som "er best", alle passer til forskjellige bruksområder og personlige preferanser. Er du nybegynner burde du starte med en "lett" distro, som feks Fedora, Ubuntu, Suse, Debian o.l. oky. takker. jeg trudde Suse linuxen var veldig vanskelig jeg. er den lett å installere?
Iminzilion Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 "cedega funker fjell med steam" koster jo penger. men er verdt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå