Gå til innhold

Finner ikke Harddisk


Anbefalte innlegg

jeg har en Wd 120 gig

og en segate 60 gig

 

probleme er at jeg ikke finner 60 gig hden min jeg har koblet til alt og har prøvd alt som går an å prøve... WD er satt som master.. å så kommer problemene jeg har sat 60 gig en i slvae alt som går an å sette noe nedi der.. jeg har tilogme prøvd uten pinne i også,men neida jeg finner ikke Hden min.....

 

Noen som vet hva jeg må gjøre?

 

+ jeg har også bytta sån 100 ide kabler

 

 

 

 

 

 

 

 

Mvh slazenger

Endret av Slazenger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-10579

Dersom ikke du endrer emnefelt, kommer nok denne tråden til å bli stengt. Den er intetsigende.

 

Til problemet ditt, forsøk å koble den andre disken til den andre kontrolleren på hovedkortet for å sjekke at BIOS i det hele tatt finner den.

Lenke til kommentar

Ikke noe svar , men noen spørsmål som kan hjelp oss å hjelpe deg videre :cool:

 

Dukker diskene opp i bios ??

Er diskene nye ( les uformatert ) ? ( gå til Diskbehandling )

Prøvd diskene på hver sin kontoller ? ( koblet ut eventuelle cd rommer )

Byttet om på strøm kablen ? ( kan være dorlig kontakt på den ene )

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

 

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

 

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...