moesen Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Heisann! jeg spiller priest undead og har kommet til level 12. Jeg har funnet en ganske så bra Staff som jeg vil bruke, men får det ikke til. Er det noen som vet hvor jeg kan finne en trainer eller noe?
nåvi Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Weapons trainer i en av de store byene. Vet ikke hvem som trener det på Horde. Spørr vakt etter weapons trainer så kan weapons trainer fortelle hvilken weapons trainer som kan lære deg å bruke staff.
moesen Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Skrevet 13. februar 2005 Weapons trainer i en av de store byene. Vet ikke hvem som trener det på Horde. Spørr vakt etter weapons trainer så kan weapons trainer fortelle hvilken weapons trainer som kan lære deg å bruke staff. Skal prøve i Undercity nå, takk
chokke Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 er ikke noen i UC tror jeg, men er en i ogrimmar hvis jeg husker riktig, ellers har du alltids thunder bluff
Kim Roger Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 jepp det er en i orgrimmar. han er i walley of honor.
moesen Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Skrevet 13. februar 2005 Fant en WeaponMaster i UC men han kunne ikke lære meg annet enn Daggers. Kan ikke priest's lære å bruke Staffs?
Bamse_ Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Spør weapontraineren om hvor du kan lære andre våpentyper, da får du svaret Om jeg ikke husker heelt feil er staff i Orgrimmar...
nåvi Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Jo men du må finne riktig weapons trainer. Alle trener forskjellige ting. Når du prater med treneren kan du spørre han hva de andre trenerene kan lære deg.
moesen Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Skrevet 13. februar 2005 Woha Thunder Bluff here I come! Måtte dit sa han. Takk for hjelpen
chokke Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Hva med å lese det vi skriver, det er skrevet at det finnes i orgimmar, så dra dit med zeppelin (det høye tårnet utafor UC, så tar du den laveste avgangen).
Tåkefyrste Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Hva med å lese det vi skriver, det er skrevet at det finnes i orgimmar, så dra dit med zeppelin (det høye tårnet utafor UC, så tar du den laveste avgangen). vel, såvidt jeg husker så kan du trene staff kun i Thunderbluff, men det er mulig det har blitt endret siden US Open Beta.
moesen Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Skrevet 13. februar 2005 Hva med å lese det vi skriver, det er skrevet at det finnes i orgimmar, så dra dit med zeppelin (det høye tårnet utafor UC, så tar du den laveste avgangen). vel, såvidt jeg husker så kan du trene staff kun i Thunderbluff, men det er mulig det har blitt endret siden US Open Beta. Det var en i Ogrimmar også, men han i UC sa det KUN var en i Thunder Bluff.
chokke Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Hva med å lese det vi skriver, det er skrevet at det finnes i orgimmar, så dra dit med zeppelin (det høye tårnet utafor UC, så tar du den laveste avgangen). vel, såvidt jeg husker så kan du trene staff kun i Thunderbluff, men det er mulig det har blitt endret siden US Open Beta. Det var en i Ogrimmar også, men han i UC sa det KUN var en i Thunder Bluff. men vi har sagt det er en i orgiummar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå