Gå til innhold

Hvordan bruke Staff(priest)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

jeg spiller priest undead og har kommet til level 12. Jeg har funnet en ganske så bra Staff som jeg vil bruke, men får det ikke til. Er det noen som vet hvor jeg kan finne en trainer eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Weapons trainer i en av de store byene. Vet ikke hvem som trener det på Horde. Spørr vakt etter weapons trainer så kan weapons trainer fortelle hvilken weapons trainer som kan lære deg å bruke staff.

Skrevet
Weapons trainer i en av de store byene. Vet ikke hvem som trener det på Horde. Spørr vakt etter weapons trainer så kan weapons trainer fortelle hvilken weapons trainer som kan lære deg å bruke staff.

Skal prøve i Undercity nå, takk

Skrevet

Jo men du må finne riktig weapons trainer. Alle trener forskjellige ting. Når du prater med treneren kan du spørre han hva de andre trenerene kan lære deg.

Skrevet

Hva med å lese det vi skriver, det er skrevet at det finnes i orgimmar, så dra dit med zeppelin (det høye tårnet utafor UC, så tar du den laveste avgangen).

Skrevet
Hva med å lese det vi skriver, det er skrevet at det finnes i orgimmar, så dra dit med zeppelin (det høye tårnet utafor UC, så tar du den laveste avgangen).

vel, såvidt jeg husker så kan du trene staff kun i Thunderbluff, men det er mulig det har blitt endret siden US Open Beta.

Skrevet

vel, såvidt jeg husker så kan du trene staff kun i Thunderbluff, men det er mulig det har blitt endret siden US Open Beta.

Det var en i Ogrimmar også, men han i UC sa det KUN var en i Thunder Bluff.

Skrevet

Det var en i Ogrimmar også, men han i UC sa det KUN var en i Thunder Bluff.

men vi har sagt det er en i orgiummar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...