Bruun Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 (endret) Nå har det lekket ut en ny betaversjon av Microsoft sin chattetjeneste MSN Messenger 7. Ved første øyekast har dette forandret seg: -For de som har MSN Messenger 7 betaen så vil Display Picture vises i stedet for den grønne mannen ved siden av nicket til en person. -De har gjort noen småforandringer på utseende. -Du kan, veldig enkelt, skrive en liten tekst (som f.eks Spiller) som kommer i kursiv etter nicket ditt. -Under Send når man chatter med noen står det også nå en knapp som heter Search som aktiveres når du skriver noe i chattefeltet. -Du kan aktivere "What am I listening to" modus, som skriver hvilken sang du hører på etter nicket ditt. Det er mange andre forandringer, og det står mer utdypende informasjon på siden under. Er ikke sikker på om jeg kan gi noen link til releasen på grunn av retningslinjene, men jeg kan si at det var www.winbeta.org som lekket den ut. EDIT: Skulle sikkert vært postet under programvare når jeg tenker meg om Endret 13. februar 2005 av Thompzen
janfredrik Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Det de bør forbedre er at what am i listening to funksjonen bør virke med winamp, elles bra beta!
PoleCat Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Finnes en lik tråd i programvare. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=378258 Stenger denne.
Anbefalte innlegg