Thunderstorm2 Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Jeg har valgt og være kriger. Har valgt blacksmit og miner. Hvordan lager jeg våpen? Hvordan graver jeg etter malm? Har blacksmithammer og hakke. Hilsen helt grønn...
Idioteque Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Når du trykker på P og går inn på General så er det en del skills der. Find Materials -> Hvis du aktiverer denne, så blir det markert på minimapen din hvor alle årene er, slik at du kan mine dem. Blacksmithing -> Hvis du trykker på denne, finner du hva du kan lage, og hva du trenger. Etterhvert som du blir bedre, kan du lære nye ting hos blacksmith-trainer. Du trenger en ambolt for å lage ting, som du finner i byer. Smelting -> Når du har minet en del materialer, kan du reise til en forge (også i byer) og smelte årene. Da kan du begynne å lage ting av dem med Blacksmithing.
martiva Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Og for å kunne lage ting, må du enten bli lært opp av en trainer til å lage akkurat den tingen eller finne/kjøpe plans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå