Grundig Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 (endret) Heisann. Jeg har akkurat innstallert Vietcong og har støtt på et merkelig problem. Når jeg spiller går hovedpersonen (meg) bakover hele tiden! Jeg får ikke stoppet det, og fatter ikke hva som er galt. Noen som har vært borti samme problemet? Hva kan jeg gjøre for å fikse det? Endret 13. februar 2005 av Grundig
Belfez Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 har du sett om styringa har fucka seg opp på options?
Grundig Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Skrevet 13. februar 2005 Ja, jeg har sjekka det. Alt ser normalt ut.
Togo Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Kan det vaere at du har trykket ned-tasten naar du startet spillet? Det samme har skjedd med meg i andre spill, og kan loeses med aa trykke ned-tasten igjen (gjelder foroevrig alle andre retninger ogsaa).
Hr. Jenssen Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Du bør laste ned nyeste patch, 1.61. Det kan hende at det blir fiksa da. Dessuten kan du prøve å trykke bakover-knappen en gang, da kan han slutte å gå. Det har hendt meg ofte, at en karakter plutselig går en vei. Da trykker jeg bare den knappen som tilsvarer den veien han går. Da stopper han. (men det høres ikke ut som det er det problemet du har)
Belfez Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 vis ikke det funker så kan du præve å reinstalere men det har du sikker gjort
Arne_F Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Du har kjøpt spillet i butikken eller? Har hørt at det er fullt at "bugs" (som din) for folk som har brent/lastet ned spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå